Dapatkan majalah I, Dara.com & Maskulin Feb 2009

Ok, hari ni saya nak jadi penjual majalah sekejap 🙂 not bad apa, since one of my mentor, Dato Husammuddin pengasas Karangkraf jadi jutawan bermula sebagai penjual majalah 🙂 Di ebook Mentor Jutawan, saya ada menemubual Dato Husammudin. Klik di sini.

Bulan ni, 3 majalah membuat coverage mengenai saya, keluarga & kawan-kawan. So, bagi anda yang selalu tanya…

“Bila IK nak tunjuk gambar family?”, here you go 🙂

montage-feb-magazines.jpg
  • Majalah I Februari 2009

Kisah saya & family di ruang “Jendela Keluarga”. Very interesting kali ni sebab first time anak-anak sekali saya masukkan dalam majalah. Sebelum ni tak pernah lagi 🙂 My wife Shaz pernah juga masuk majalah. So, kalau anda nak tahu cerita latar belakang saya, Shaz & kids, boleh dapatkan Majalah I keluaran Februari. Thanks to Azlin & Chip!

Nak tahu bagaimana saya & Shaz berjumpa? Dapatkan majalah ini! 🙂

  • Majalah Dara.com Februari 2009

Coverage majalah Dara.com pula mengenai kejayan saya dan beberapa orang lain di bawah tajuk “Resepi kejayaan”. Kisah kali ini mengenai tips untuk berjaya ketika muda-mudi. Khas untuk pelajar-pelajar IPT, ada beberapa tips sini bagaimana nak jadi kaya raya (bukan hantu raya) 🙂

Special thanks to team Dara.com & Siti Nurazlina

  • Majalah Maskulin Februari 2009

Coverage kali ini mengenai saya & kawan-kawan pula. kebanyakan anda dah tahu me and my boys mempunyai band Razzi.muz.ik yang dianggotai oleh myself, Razzi Rahman @ Bro Love dan juga Muzamil, so, this is the first time Razzi.muz.ik muncul dalam majalah.

Saya juga merupakan kolumnis majalah Maskulin, dan dalam edisi kali ini saya menulis mengenai Frekuensi Pemikiran Besar!– ada kena mengena dengan tip saya semalam.

Thanks to Izwa & lady boss Wan Mahani for the coverage.

So, bulan ni, ketepikan budget sikit ok… boleh beli majalah-majalah di atas from Karangkraf- ha ha!

Jangan lupa, esok (Khamis), saya akan on air secara live di WW Astro Awani 10.30am dalam segmen “Bersama IK” dan juga di Radio24 93.9fm dalam segmen “Yo!” jam 1.15pm.

Special thanks also to semua media massa, TV, radio yang sering support me all the way!

ps: Bagi yang ingin menghadari Workshop Jutawan Internet dan ketahui bagaimana saya make my million on the Internet, klik di sini untuk maklumat lanjut. C u there!

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

21 thoughts on “Dapatkan majalah I, Dara.com & Maskulin Feb 2009

  1. Irfan Khairi is truly a master at making the road to riches simple. He walks his talk and he really knows what he want. Amazingly, he has revealed so many secrets.. Just wondering, Any secret how to stay young? =)

  2. sy jamin IK xlama lg akan makin meletup. seriously sy yakin. yela, tv kuar, radio kuar, majalah kuar, ada band…konpem kalah mawi xlama lg..hoho

  3. Saya rasa bersyukur sebab kebetulan terserempak dengan IK, Shaz & kids sewaktu workshop pertama di Kota Kinabalu dulu. Jumpa depan mata 1 family! itu satu-satunya kenangan manis yang tak pernah padam dari ingatan saya. Thanks IK, you’ve changed me so much!

    -ShueQry-

  4. Congrats Ik! 🙂

    btw, regarding to ur msg; simpan duit utk kahwin.

    Act, definisi simpan duit utk kahwin boleh dibahagikan kpd 2:
    #1: “simpan duit untuk majlis kahwin” #2: “simpan duit untuk selepas kahwin”.

    Yang nyata, kedua-duanya adalah berbeza.

    Tapi pada hari ini, ramai org lebih menumpukan pada soal simpan duit utk majlis kahwin, sehinggakan situasi pengurusan kewangan selepas kahwin hampir dilupakan.

    Apa yg merisaukan saya, (berdasarkan pemerhatian & emel2 yg saya terima)..sudah menjadi trend sejak akhir-akhir ini, pengantin suka buat bank loan untuk menganjurkan majlis perkahwinan.

    Jika difikirkan kembali, majlis kahwin yg wajib sebenarnya hanya menelan kos yang sedikit (maskahwin + jamuan makan yg dianjurkan mengikut kemampuan sendiri).

    Berbanding dengan keadaan hidup selepas kahwin yg lebih banyak memerlukan duit spt kereta, rumah, anak dsb.

    …Satu perkara yg boleh kita fikirkan bersama. Betapa pentingnya setiap bakal pengantin mempunyai financial literation.

    Truly,
    Amalia

  5. SAlam..IK….dah dekat 2 bulan saya mengikut perkembangan IK kat dunia internet ni….personally I am so impressed with you!..heeheee…satu nak tanye….memang mudah dapat motivasi secara sementara..mcm maca buku etc…tapi camne nak kekalkan tahap motivasi tu ek?..saya ni final year medical student..study medic ni payaaahh sangat..hari2 saya nangis ..saya perlukan motivasi yang berterusan..tapi selalu gagal nak kekalkan tahap motivasi ni..camne ek…ade tips tak?

  6. wow! menarik ni. Saya teringin nk tau psl family Irfan in particular. I’ll definitely get a copy of majalah I. Tahniah kerana kejayaan semakin hari semakin manis utk anda dan keluarga… Mmg betul la, the more we give, the more we get…

  7. Dah dapatkan majalah i. Memang banyak info dalam majalah ni.

    Tapi, artikel pertama yg saya baca mestilah pasal IK n the Family. Siap ada kenangan manis pasal handphone tu..so romantic! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.