Irfan Khairi di radio

Pengumuman:

Esok (Ahad 30hb September) saya akan ditemuramah di Radio24 mengenai perniagaan Internet. Bagi anda yang mempunyai masa terluang, tune in to Radio24 (channel radio baru yang dilancarkan oleh Bernama)

rad24.gifTemuramah bersama saya berkenaan “Perniagaan Internet” (rasanya lah :))Β akan berlangsung pada jam 10.00am-11.00am 12.00pm (tak pasti bila!).

Tune in to Radio24 di 93.9FM radio anda atau bagi mereka online, boleh dengar secara live streaming di http://www.radio24.com.my

Jumpa di radio! πŸ™‚

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

24 thoughts on “Irfan Khairi di radio

  1. semoga tuhan mengampuni dan merahmati hidup kita semua, amin.
    tahniah untuk yang semakin cemerlang, gemilang dan terbilang.
    walau apa jua yang berlaku dalam kehidupan anda, anda tetap makhluk tuhan, tuhan pastinya bangga dengan mu.

    the art of mind magic
    mizan

  2. Assalamualaikum Irfan…

    Tahniah & Syabas ! Baru saja Radio 24 dilancarkan dah berjaya masuk radio pulak. Alhamdulillahhh…

    Tq kerana bg info ttg radio tersebut, sy tak tahu langsung pasal kewujudan stesen radio baru nih. Kalau xckp tadi sudah pasti saya akan terlepas siaran dia besok. Tq Irfan…:-)
    You are the best!

    Selamat bersiaran kita jumpa besok di Radio 24. Sy tunggu tau..:-)

  3. time: 10am-12pm… tapi tak pasti slot mana.

    bagi yang ada masa terluang, ikuti through radio atau live streaming. insyaallah saya akan beri beberapa tips πŸ™‚

    nak rakam pun boleh πŸ˜‰ dah rakam, boleh bagi saya satu copy!

  4. huhu..bagus tuh..jom ramai2 dengar mentor kita beri tips secara live πŸ˜‰

    semoga terus maju dalam bidang perniagaan ini. inilah baru dikatakan MELAYU BOLEH πŸ™‚

  5. Salam kasih sayang,
    Tahniah ..
    Begitulah kita sepatutnya,baru mula, mcm kreta takde bateri, kena tolak baru idup injin, dah idup blhlah org tumpang, tapi bukan kreta malah gerak kereta api, ramai-ramai blh tumpang…….
    Semoga diberkati. Amin…

  6. alamak!
    Cam mane boleh lambat baca news ni. Dah terlepas. Nak dengar live. Kat umah xde radio. Astro tu adalah. Ke boleh dengar kat astro cam radio yang lain 2?

    Aduh rugi-rugi…

  7. Dapat jugak dengar suara doc secara live di Radio24.com.my sy dengar pesanan doc di stesen radio tue ‘Alang2 mejadi usahawan biar sampai jadi usahawan jutawan’ insyallah..sy sekarang kerja makan gaji tp bila setiap hari sy layar blog doc sy akan create satu internet bussiness sampingan untuk tambahan pendapatan sy..apa yg penting sy akan rancang mengikut tips yg doc bg iaitu apa yg kita ‘minat’ dan apa kekuatan kita yg ada..insyallah..kalau org lain boleh buat kenapa kita tidak kan?..andai kata gagal pun at least sy pernah mencuba..tp bg diri sy setiap perkara baru yg ingin dibuat sy tidak pernah set mindkan benda itu susah difikiran sy sebelum mencuba..nak seribu daya xnak seribu dalih tul x doc.. (‘v’)

  8. Assalamualaikum Irfan..

    Tanya sikit boleh?

    Blh tak diadakan kelab atau persatuan ke apa ke (sbg tpt berkumpul) utk bekas2 pelajar yang belajar kat workshop jutawan internet yg adakan.

    Kita blh adakan bermacam2 agenda atau kegiatan bersama2. Mungkin blh diadakan perjumpaan sebln atau 2bln sekali. Irfan join sekali lah, boleh ke?

    Kalau ada penceramah jemputan pun bagus juga, tapi tak kisah lah ada atau tak, yg penting kita semua dpt berjumpa dan berkongsi pendapat, pandangan, pengalaman, bincang problem2 atau idea2 dll.

    Mungkin kita blh buat bermcm2 kegiatan lg jika ada persetujuan semua. Camner boleh ke?

    Tq ..:-)

Leave a Reply

Your email address will not be published.