SoHo: IK di Kosmo

Dapatkan KOSMO hari ini… RM1 je ๐Ÿ™‚

kosmo.jpg

Ingin memulakan SoHo perniagaan Internet?

Oh ya… gambar SoHo saya tidak ada di KOSMO ๐Ÿ™‚ ย Ada beberapa tip perniagaan Internet (bagi mereka yangย masih ditahap permulaan) serta, tip dari usahawan Internet lain, Alang berkenaan buat duit melalui pengiklanan di Internet. Soho juga!ย 

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

29 thoughts on “SoHo: IK di Kosmo

  1. ๐Ÿ˜‰ dah beli n dapatkan dah IK..nanti pu3 nak tampal kat room sebagai sumber inspirasi buat perniagaan Internet..laptop,internet n perniagaan dah ada mungkin nak jd cam IK hanya duk dirumah shj n smart menjana pendapatan..ur my mentor..”We Will Achieve What We Set”..pu3

  2. Huh.. tengok IK di KOSMO ni, membara-bara semangat saya nak buat bisnes ni. Saya dah jadi MIBO dah pun. Sales pun dah ade sikit. Tapi x boleh nak buat all-out lah.. masalah terbesar adalah kekangan masa. Saya bz dgn kerja seharian.. malam dah penat.. Tp kalo nak buat malam pun customer byk yg free waktu siang.. Rasa mcm nak berhenti kerja jer.. pastu buat bisnes ni full-time.

    Any suggestion?

  3. Salam,
    hoho, big pic for big suprise there…hehe

    sama2 lah kita memeriahkan lg industri ini(SOHO), IK dah melangkah jauh, boleh ke kejar tuh…hehe:)

  4. Dah memang terbukti usahawan internet dan blogger adalah satu kerjaya professional dan alang adalah webmaster directory ๐Ÿ˜‰ .

    Kawan-kawan saya selalu tanya “Muaz buat apa skang?” erk saya jawab “mmmm kerja ngan member dan niaga skit2, hehehe” , kalau bro dulu jawab camna???

    Pastu tanya lagi “tolong member meniaga kat mana?” erk nih lagilah tak bley jawab, ari tu cakap saya nak jadi usahawan internet yang berjaya pun orang tanya “apa?” student U plak tu .

    Quote popular , “Saya mesti pilih!”

  5. tu la… besar gambar sisipan Kosmo2. perasan model ๐Ÿ™‚

    thanks han for the link. maknanya jimat lah RM1 ๐Ÿ˜‰

    Pagi tadi di WW Astro Awani juga saya ceritakan tentang SoHo. Insyaallah esok saya upload di YouTube.

    -IK

  6. thanx han. dapat juga baca, hehe. kat sini sah2 lah takde kosmo.

    tapi kalauย IK masuk the times ke, telegraph ke, semestinya saya beli! yeah! ๐Ÿ™‚

    tapi kan, kalau ada yang hardcopy ok gak. boleh simpan, jadikan pembakar semangat.

  7. Assalamualaikum….

    Saya adalah salah seorang Orang Kurang Upaya (OKU)… saya berminat untuk mengetahui internet business ni… saya berharap agar saudara Irfan Khairi dapat membantu saya… Terima kasih…

  8. tahniah kpd Ik

    kebetulan nama saya sama dgn doktor, saya ex-
    student doktor iaitu 3 sept 2005. tq 4 ur knowledge sekarang sdg mengusaha e-commerce dan memang saya mendapat pendapatan LIMA Angka iaitu produk + adsense + affialiate program = USD 7000. semua orang yang ada Komitmen + Usaha.

    selamat mencuba

  9. Tahniah Irfan, walau telah berjaya masih “humble”. Kini Irfan menjadi Idola kepada anak saya M Rafiq untuk bergelar jutawan diusia muda.Setiap nota satu minit saya print dan file untuknya sementara Rafiq masih di Kem PLKN.Semoga agama kita terus dihormati kerana kekuatan ekonomi bangsa kita.

  10. Tahniah Irfan Khairi. Memang benar, internet bukan sahaja sebagai sumber ilmu pengetahuan malah juga sebagai sumber kewangan bagi mereka yang bijak menggunakannya.

    Semoga lebih ramai lagi rakyat Malaysia yang berjaya di dalam perniagaan menggunakan platform internet.

  11. Salam.

    Tahniah kepada IK. Saya kagum dengan kesungguhan dan daya motivasi yang inginkan bangsa kita berjaya dalam bidang SoHo ini.

    Saya masih baru dalam SoHo ni. Saya harap IK dapat beri tunjuk ajar bagaimana caranya saya boleh memulakan perniagaan SoHo ni.

    Thanks and Good Luck!

    Al-Farabi

  12. cayalah! ank mlayu! sy da tertarik sgt ngn bsnez net neh.. besar p0tensi.. bku kaler merah putih 2 pn da bli.. byk inf0 kt dlm..

  13. thanks han.good informtion.

    To IK i will jion seminar u.sekarang u buat kan semangat i semakin berkobar2

  14. Saya juga kepingin nak dapatkan RM1 juta macam IK . Mungkin kerana terlalu banyak sangat blog dan iklan, adakah ini menyebabkan pelanggan lari dari membeli apa2?

Leave a Reply

Your email address will not be published.