Bertemu Adi Putra- Genius Malaysia

adiputra.jpgHari ini agak istemewa sekali oleh kerana saya berpeluang bertemu salah seorang insan yang dari dulu lagi saya ingin berjumpa- Adik Adi Putra.

Lahir pada Januari 27hb 1999, Adi mempunyai anugerah kebijaksanaan yang amat luar biasa. Perjumpaan bersama Adi di Bandar Utama, di rumah Yayasan Ilham Budi.

Tip hari ini, bagi saya, setiap insan di dunia mempunyai keistemewaan tersendiri. Insan seperti Adi, dapat mencungkil keistemewaannya pada umur yang amat muda.

Dalami diri sendiri dan cuba cari dimanakah keistemewaan yang ada pada anda. Percaya bahawa anda mempunyai kekuatan yang istemewa yang hanya menunggu masa untuk anda menjumpainya!

Perjumpaan dengan Adi, terasa sedikit sebak oleh kerana dapat melihat anugerah kebijaksanaannya. Selepas solat Maghrib, Adi sendiri meminta Imam untuk menjalankan solat sunat syukur secara berjemaah.

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu insan menjalankan hidup yang lebih bahagia dan kaya melalui perniagaan. Untuk mendapatkan Irfan Khairi sebagai speaker atau ketahui program-program yang dikendalikan, hubungi 03-77292277 (save kan nombor ini) 😉

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu insan menjalankan hidup yang lebih bahagia dan kaya melalui perniagaan. Untuk mendapatkan Irfan Khairi sebagai speaker atau ketahui program-program yang dikendalikan, hubungi 03-77292277 (save kan nombor ini) ;)

111 thoughts on “Bertemu Adi Putra- Genius Malaysia

  1. Semoga Adi akan terus mendapat petunjuk dari Allah. Kehadiran Adi tentu bersebab. Suatu hari nanti Cekna berharap dapat berjumpa Adi.

  2. saya pernah datang rumah dia dekat melaka.masatu ayah saya bawa saya kerumahnya untuk berubat.keluarganya menjamu kami kfc

  3. kita sekarang menghampiri akhir zaman.mungkin kita adalah umat akhir zaman..dan mungkin dia adalah insan yang Allah anugerahkan pada kita untuk memimpin umat di akhir zaman…Wallahmualam

  4. saya berasa senang kerana dapat mencipta sebuah formula. saya berharap saya dapat mencipta formula lain.abang adi putra memang baik sampai mahu ke sekolah kebangsaan seberang dungun saya harap abang jangan sia sia kan peluang ini.abang adi sangat baik sekali jangan ikut perangai orang di luar

    walafiat assalamualaikun

  5. saya berasa gembira kerana dapat mencipta sebuah formula.saya berterima kasih kerana abang adi mengajar saya di sekolah kebangsaan seberang dungun dan saya harap abang adi jangan sombong.saya berharap abang dapat mengjar cinta cita abang sebagai prof matematik islam.

    walafiat assalamualaikun
    semoga Berjaya.GOOD LUCK

Leave a Reply

Your email address will not be published.