“JUTAWAN!” siri #1 berjaya :)

Yes!!! Alhamdulillah program “JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” berjalan dengan lancar. Saya yang nervous bercampur teruja bercampur gembira mengendalikan rancangan tersebut amat berpuas hati! Azman Chin was a great guest and I’m sure I will be calling him again!

Soalan-soalan yang saya sediakan adalah untuk mencungkil jawapan-jawapan yang bernas dari Dr Azman Chin untuk membantu pendengar memahami strategi-strategi bagaimana untuk menjadi jutawan!

Sebagai ole-ole, ini gambar kenang-kenangan saya & Dr Azman Chin bersama kata-kata semangatnya.

Tip hari ini, selami kata-kata semangat Azman Chin. 🙂

azman_irfan_poster_small.jpg

Tiga bantuan daripada anda saya perlukan!

  1. Oleh kerana matlamat saya untuk jadikan program “Jutawan! bersama Irfan Khairi” sebagai antara program radio paling popular di Malaysia, semestinya saya perlukan bantuan dan sokongan anda! Sekiranya anda mempunyai blog, moga dapat umumkan mengenai program baru ini… boleh guna gambar diatas untuk blog anda.
  2. Mungkin ada antara anda yang inginkan gambar diatas ni sebagai poster motivasi/inspirasi, nanti krew saya akan uploadkan hi-resolution punya so, boleh print cantik. Gambar2 dan kata-kata semangat dari jutawan-jutawan yang lain juga akan dibuat sebagai poster untuk di print- percuma sahaja (gambar-gambar ini juga adalah gambar hiasan di pejabat Irfan Khairi Sdn Bhd!)
  3. Bagi mereka yang dengar program “JUTAWAN!” semalam, saya minta anda tuliskan testimonial boleh tak? Apa pendapat anda tentang rancangan ini? Apa pendapat anda mengenai soalan-soalan yang saya tanya? Apa pendapat anda tentang saya sebagai peneraju? (considering ini first time saya jadi penyampai radio!) Testimonial anda akan digunakan untuk promosi program “JUTAWAN!” semoga ia menjadi sukses! Tinggalkan testimonial di ruang comments!

Terima kasih daun keladi! 🙂

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

32 thoughts on ““JUTAWAN!” siri #1 berjaya :)

  1. askum .sy ikuti siaran semalam..all question semua ok
    cuma satu je yg tak brapa puas hati sbab terlalu bnyak berita
    n rehat..so sy rase rncangan yg 2 jam tu mnjadi 1 jam saje..

  2. Bagi saya program “JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” merupakan program yang amat baik untuk menaikkan motivasi saya.Tips rahsia yang diberikan pula adalah dari jutawan yang sebenar dan banyak pengalaman,pandangan dan maklumat berguna yang saya dapat dari program ini.

    Pengalaman dan pengajaran yang saya dapati dari jutawan-jutawan ini amat berguna sebagai panduan utama mencapai kejayaan yang mendatang.

    Setiap kali saya mendengar rancangan ini, saya begitu teruja untuk terus mendengar dan mendengar.Saya harap program seperti ini dapat diteruskan dan saya yakin ianya akan menjadi program motivasi yang paling berjaya di radio.

  3. Asalammualaikum

    Sy cuma dpt dgr 1 jam yang terakhir je… sebab ada kerja yang x dapat dielakkan.. anyway mengikut pendengaran sy dlm 1 jam yg terakhir tu sy rasa mengendalikan rancangan ni agak bagus… soalan yang dikemukakan pun memang soalan yang patut kita tahu..

    cuma sy setuju dengan pendapat sam rais terlalu bnyk berita cut kat tgh2 sampaikan masa pukul 4 tuh sy igtkan rancangan nih xde pasal berita dia panjang sgt…

    anyway dari 5 bintang sy bg kat 4 3/4 bintang..

    http://www.rizal.bizonline2u.com

  4. tahniah Sifu !!! 😀

    saya terlepas untuk mengikuti sesi sulung ni kerana appoinment yang tak dapat dielak. and thank god (thank to you too of course), saya boleh ikutinya juga melalui jejakjutawan.com. 🙂

    saya pasti akan post di mana2 saja. don’t worry Sifu. 🙂

    = AzamWahid@yahoo.com =

  5. TQ… mengenai banyak sangat berita, itu memang takleh buat apa-apa sebab Radio24 adalah station “berita semasa”. sebab tu slogan pun “sebenar… semasa…”

    Setiap 15 minit mesti ada berita.

    Kiranya, berita gantikan lagu-lagu… sebab itu di JUTAWAN! saya tidak mainkan lagu.

    Kalau di radio station lain, dimainkan lagu-lagu (satu lagu pun 3-4 minit). kira ok lah, sebab di JUTAWAN kita takde lagu, kita dengar berita semasa & terkini 😉

    ps: Soundtrack JUTAWAN yang rancak tu, adalah dari KRU!

  6. Han> isi kandungan temubual jutawan ada copyright. takleh main record and post secara percuma atau jual tanpa kebenaran bertulis pemilik (boleh kena saman). kami akan uruskan isu copyright terlebih dahulu. kalau inginkan juga, memang perlu tunggu yang siap di JejakJutawan.com

  7. Testimoni,

    Bagi saya program â€JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” merupakan program yang amat bagus untuk sesiapa sahaja yang ingin berjaya dalam hidup

    Saya mula mengetahui program tersebut kerana saya membaca blog irfan khairi, Tips 1 minit setiap kali saya melayari internet dan beliau mempromosi program “Jutawan” tersebut

    Pada pendapat saya, program tersebut dapat membantu ramai lagi usahawan-usahawan mempelajari terus dari “self-made millionaire” spt azman chin, azizi ali dan mugkin personaliti lain pada rancangan akan datang.

    sesungguhnya usaha ini patut disokong dan diteruskan kerana ia akan memajukan diri, keluarga, masyarakat dan negara yang mencapai kebebasan kewangan dan mempunyai budi pekerti yang tinggi.

    Tahniah Irfan

    Wan Hamidi
    Kota Damansara, Petaling Jaya
    Selangor
    (Usahawan MLM)

  8. syukur … segalanya berjalan dengan lancar!

    banyak idea spontan ke irfan waktu ‘live’ semalam @ sudah ada skrip? penyampaian yang bersahaja.. good job insyaALLAH next time irfan sure boleh improve punyer!

    berkenaan dengan soalan2 yang di perdengarkan dan di pertanyakan semalam lebih menjurus tentang kehidupan sebelum dan selepas AZMAN yang telah di lalui … care perbualan dan program itu pun nampak bersahaja dan tidak berapa formal sangat so sesuai untuk lebih ramai lagi callers untuk buat panggilan … yelah kadang2 pendengar nie bila sebut jek perkataan ‘JUTAWAN’ pasti mind set dah letakkan ‘ohh ,,, nie rancangan usahawan sahaja’ kebanyakkan begitu ..

    macam semalam saya perdengarkan di corong pc saya sambil saya buat job client sambil2 tu jugak customer datang kedai saya dan dengarkan skali. yang tak tahannya mereka yang berganjak dari kedai saya .. alhamdulillah saya bantu irfan dapat saham (pahala) walaupun sedikit yang mereka dengarkan sekali tu juga mereka praktikkan irfan juga dapat saham… insyaALLAH ..

    GOOD JOB IRFAN … MOFAN AD ALWAYS SUPPORTING YOU!

    hendak berjaya perlukan sedikit pengorbanan…

  9. Assalammualaikum..
    Tahniah Rancangan Jutawan tu memang menarik. Maybe dalam rancangan tu boleh bagi nasihat juga tentang perkara-perkara yang perlu dielakkan bagi usaha untuk memulakan mahupun yang telah menjalankan perniagaan sama ada online tau offline.

  10. slmt pg ,
    record radio pun salah ke?
    saya bukan nak jual …
    saya cuma nak dengar sebab saya terlepas hari khamis tu…
    oklah kalau ada bagi nanti…
    thanks…

    han

  11. Tahniah atas kejayaan itu..semoga terus sukses.

    Dato’ Azman Chin memang hebat orangnya. Saya sendiri pernah bergambar dengannya, menghadiri kursusnya dan membeli buku-bukunya.

  12. Rancangan ni memang best…info berkaitan dengan jutawan-jutawan dan bagaiman mereka boleh menjadi jutawan.

    Dr Azman Chin adalah salah seorang penceramah dan usahawan yang hebat. Saya sendiri sudah beberapa kali menghadiri ceramah beliau berkaitan dengan keusahawanan.

    Semoga success .

  13. Sebuah rancangan yang hebat dan mengujakan. Selain memberi semangat (motivasi), rancangan ini juga telah menyuntik aspirasi kepada saya untuk mengikut jejak langkah mereka yang telah berjaya menjadi jutawan. Jika diandaikan seperti ubat-ubatan, rancangan ini adalah pil minda bagi mereka yang baru melangkah, jarum suntikan bagi mereka yang sedang melangkah dan suplemen bagi mereka yang telah berada dalam petak ini. Syabas dan tahniah!

    Nimoiz T.Y
    Pengarang buku MENJADI PENULIS JUTAWAN

  14. yerp…memang luarbiasa hebat mindset..personaliti..implementation & hasil yang diusahakannya…termasuklah ceramah2 yang dikendalikannya….

    dengar cerita…dia sedang menghadiri kelas bahasa arab… hmmm nak tembus market arab kot 😛

    hehe…

  15. Dr Azman Chin salah seorang idola saya, gambar tu saya dah letak kat desktop pc, utk menaikkan semangat dan motivasi.

    Tahniah buat Irfan! 🙂

    – Shueqry –

  16. Assalamualaikum w.b.t.

    Program â€JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” bermula dengan satu keputusan yang berani, sungguhpun konsep perbualan yang bersahaja tetapi mampu menyuntik jiwa jutawan kepada pendengar. Sebelum ini, saya tidak begitu berminat mendengar bualan tentang jutawan ni, apatah lagi di radio dan TV kebanyakannya begitu serius/kaku dan tidak menarik minat untuk orang biasa seperti saya mendengar. Macam mana nak tanamkan jiwa jutawan kepada pendengar.

    Lain halnya dengan program â€JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” ni, disebabkan bualan yang bersahaja, ramai yang selesa mendengar. Macam ni baru boleh tanam jiwa jutawan kepada pendengar termasuk saya.

    Personaliti Jutawan yang menjadi tetamu undangan adalah berbagai bidang. Memang menarik! pengalaman, minat dan kepandaian kitakan berbeza. Perbezaan ini menunjukkan masih banyak ruang jutawan yang perlu diisi. InsyaAllah! anda dan saya akan menjumpai ruang dan berbezaan itu kalau selalu mendengar kisah jutawan ni. Jadi jangan lepaskan peluang mendengarnya ok. Pengalaman yang dikongsi oleh personaliti Jutawan bersama Irfan akan mengelakkan kita daripada membuat kesilapan yang merugikan dan menjuruskan kita kepada matlamat kita tu. Macam ni baru cepat sikit sampai.

    Program â€JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” sedikit masa lagi akan menjadi penyumbang utama kepada peningkatkan bilangan jutawan baru di Malaysia dalam berbagai bidang.

    Tahniah

    -ustahmads-

  17. Assalamualaiku Irfan…

    1- Insyaallah sy akan post kat blog nanti.

    2- Tq. Cantik gak tu..

    3- TESTIMONIAL
    Sebenarnya sy hanya dpt dengar dlm 1/2 jam saja sbb masa tu tgh kerja. Dlm masa tu sy rasa rancangan ini amat bagus kerana banyak tips yg berguna disampaikan.
    Juga di sertai dgn kata2 motivasi yg menguatkan semangat utk berusaha ke arah kejayaan walaupun ada cabaran yg mendatang.
    Shasha-tmn cahaya, ampang
    http://www.websiteforbeginners.com

    Pdpt ttg rancangan- overall bagus tapi terputus2 dgn berita2 yg tak related dgn jutawan bersama irfan.

    Pdpt ttg soalan yg dikemukakan- bagus, sesuai dgn topik yg dibincangkan tapi kalau boleh sy nak dgr lebih byk soalan2 lg…:-)

    Pdpt ttg Irfan, first timer as peneraju rancangan- Not bad la. Kedengaran mcm malu2 atau kekok sikit. Irfan boleh perbaiki lg supaya lebih konfiden dan meriah. Anyway secara keseluruhan semuanya ok:-)

    Tq. Jgn marah psl komen sy tu.

  18. Memang ada kelemahan sana sini tapi secara keseluruhan pencapaian Irfan sebagai DJ ‘first-timer’ bagi saya adalah 10/10. Muzik iringan, amboi rancaknya, sangat menguja pendengar.

    Kaedah penyampaian selamba dalam suasana ceria berjaya menarik minat pendengar untuk menunggu selanjutnya walau pun terlalu banyak ‘break’.

    Tetamu khas juga, walau telah bergelar jutawan tetapi masih ‘low profile’, mesra dan banyak tips diberikan untuk melonjakkan lagi semangat pendengar ke arah JUTAWAN.

    Tahniah Irfan Khairi, syabas dan terima kasih juga kepada Radio24. Teruskan lagi..

  19. first of all,

    nk ucapkn tahniah & syabas kpd Irfan Khairi krn mengendalikn program ini..satu effort yg patut dipuji & should be given the credits sebab membantu menaikkn kredibiliti & nilai professionalisme dunia keusahawanan yg meliputi perniagaan internet, MLM dan sbgnya di negara kita..

    mungkn skadar hendak merancakkn lagi rancangan ini, selain jutawan-² yg d’jemput utk d’temuramah, boleh juga menjemput para motivator yg t’mashyur di rantau Asia ini, yg b’tanggungjawab m’lahirkn insan-² yg cemerlang bernama ‘jutawan’..

    sbg contoh, Dato’ Azman Ching Eu Boon b’jaya menjadi ikon yg cukup d’kenali di dunia MLM Malaysia melalui hasil bimbingan & coaching seorang pakar motivator Asia yg termuka, iaitu Gan Ah Seng (pengarang buku Hati yang Ikhlas).Beliaulah yg banyak membantu menerapkan nilai-² keusahawanan yg positif & k’tulusan hati m’jd seorang usahawan jutawan & ramai juga yg telah b’jaya setelah mengikuti program anjuran beliau.

    Diharap ini dpt membantu utk m’popularkn lagi rancangan ‘JUTAWAN’ di masa akan datang dgn lebh ramai pendengar..

    Terima kasih

    yrf

  20. Rancangan tersebut memang menepati kehendak pendengar tetapi mcm yg lain sudah utarakan disini, terlalu banyak iklan dan ‘break’ untuk berita.

    Mengenai soalan-soalan juga okay dan saya syorkan supaya Doc. tanya setiap Jutawan tersebut…apakah rahsia mereka berjaya? dan bagaimana untuk duplicate kejayaan mereka?

    Gambar tu cukup menarik..nanti saya akan upload ke blog saya dan war-warkan kpd my reader menngenai program ini.

    Syabas saya ucapkan kepada Doc.

    Wassalam.

  21. Terima Kasih lah pada Irfan. Byk yang saya dpt belajar dari tip-tip Dan saya anggap macam sahabat & mentor saya dlm dunia perniagaan. Byk-byk terima kasih.

  22. Assalamualaikum w.b.t.

    Program â€JUTAWAN! bersama Irfan Khairi” bermula dengan satu keputusan yang berani, sungguhpun konsep perbualan yang bersahaja tetapi mampu menyuntik jiwa jutawan kepada pendengar. Sebelum ini, saya tidak begitu berminat mendengar bualan tentang jutawan ni, apatah lagi di radio dan TV kebanyakannya begitu serius/kaku dan tidak menarik minat untuk orang biasa seperti saya mendengar. Macam mana nak tanamkan jiwa jutawan kepada pendengar.

    perkembangan atau imformasi setakat ini dah sangatx ok. teruja sangat nak mulakan perniagaan melaui ineternet tapiiiiii. dimanakah seharusnya memulakan langkah pertama untuk bergelar jutawan. boleh tolong berikan tunjuk ajar. …

    komando mersing,johor

  23. adakah Workshop perniagaan Internet dijalankan di sekitar johor. kalau ada boleh saya dapatkan keterangan lanjut

Leave a Reply

Your email address will not be published.