Mentor Jutawan: Irfan Khairi

mentorlogo-small1.gifSeperti saya sebutkan 2 hari lepas, minggu ini kita dedikasikan kepada minggu Mentor Jutawan!

Sejak launching, tak di sangka, ramai dah mendapatkan Mentor Jutawan, baru 2-3 hari, dah lebih dari 100 pesanan! Bagi anda yang belum memiliki ebook terbaru saya, boleh dapatkannya di sini. Memang terlalu banyak testimonial2 positif yang kami terima dan insyaallah kami akan update soon (tak sempat update sebab krew sibuk sangat memproseskan pesanan!). Dapatkan Mentor Jutawan di sini.

Berikut adalah sedikit sedutan dari “Mentor Jutawan”. Mentor: IK

===================

Nizal Mohammad: Ertinya adalah kita yang perlu menentukan dan memilih samada kita mahu teruskan Uuntuk jadi jutawan) ataupun tidak, itu terpulang kepada individu masing-masinglah ya?

IK: Ya. Ianya adalah terpulang kepada individu masing-masing. Kita perlu menetapkan keputusan dalam hal ini. Seseorang itu akan berjaya sekiranya dia membuat keputusan untuk berjaya dan baru dia akan nampak dan fokus kepada satu matlamat yang ditetapkan itu.

Saya berada di studio bersama Nizal ketika ini juga adalah pilihan saya hari ini, mungkin daripada hasil perjalanan yang telah saya pilih 10 tahun lepas.

Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini. Begitu juga, keadaan kita hari ini. Ianya adalah hasil daripada pilihan dan keputusan yang mungkin kita lakukan satu tahun lepas, lima tahun lepas atau sepuluh tahun yang lepas.

*Dapatkan Mentor Jutawan di sini!

===================

Ulasan jawapan saya: Sememangnya, apa yang kita pilih hari ini akan tentukan keadaan kita bulan depan, tahun depan, 10 tahun lagi dan seterusnya.

Saya sendiri dalam keadaan sekarang ni, menulis blog pada pukul 11.04 pagi ini juga adalah keputusan yang saya lakukan pada tahun 2006 untuk memulakan blog. Saya mencapai keadaan financially free pada umur awal 20 tahun juga oleh kerana keputusan saya lakukan ketika umur 18 tahun. Saya memperolehi RM1juta pada umur 25 tahun juga adalah keputusan untuk memulakan perniagaan Internet pada umur 22 tahun. (Sekiranya anda ingin pelajari strategi saya memulakan perniagaan Internet dari rumah, klik di sini untuk Workshop Jutawan Internet. So, jangan lepaskan!.)

Jadi, cerminkan pada diri sendiri. Apakah keputusan anda sebelum ini yang membawa anda kepada hari ini? Bayangkan tahun-tahun akan datang pula. Segalanya akan ditentukan oleh keputusan yang anda lakukan hari ini πŸ™‚

So, dalam apa sahaja, lakukan keputusan yang betul, yang tepat dan yang bermanfaat kepada anda.

mentorlogo-small1.gif

Esok, saya akan postkan sedikit sedutan dari Mentor lain pula, dan memberi sedikit ulasan!

Sebelum itu, saya nak akhiri dengan sedikit tip untuk affiliate-affiliate Mentor Jutawan. Sekiranya anda belum sertai lagi, sertai percuma di sini.

Tip panas untuk affiliate: Minggu ini kami di IKSB tidak akan menghantar email promosi Mentor Jutawan ke mailing list kami yang mengandungi berpuluh ribu nama/email. Ini kerana untuk memberi ruang kepada anda mendapat ramai sub affilates terlebih dahulu (2-tier). Kami fikir, kalau kami lakukan promosi di email, nanti ramai pula yang join affiliate program secara terus di bawah kami dan tidak di bawah anda.

So, saya beri peluang anda promosikan dulu kepada pembaca-pembaca setia blog saya ni dan dapatkan sebanyak mungkin sub-affiliates. Setiap kali sub affiliates buat jualan, anda akan dapatΒ RM free! Boleh buat belanja IK makan kat gerai πŸ™‚

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

23 thoughts on “Mentor Jutawan: Irfan Khairi

  1. Salam IK, pasal topik panas untuk affiliate tu memang bagus,kalau tak mungkin susah kami nak dapatkan sub affiliate. Tq beri peluang kepada kami,ok tengah sibuk wat promosi ni.

  2. saya 100% setuju dengan ulasan IK…
    kita sendiri perlu memilih untuk mnjadi kaya,sederhana atau miskin.
    kita sendiri perlu memilih untuk berjaya atau gagal.
    kita sendiri perlu memilih untuk ke depan atau ke belakang.

    mcm celcom cakap, it’s in your hands =)

    http://wordsofsaramsak.blogspot.com

  3. Salam IF,

    Apa kbr IF? saya ingin jadi reseller ebook d Brunei?

    Bagaimana caranya, adakah IF bersetuju?

    Saya idea,dengan membeli dari IF, bolehkah?

    All da best Sifu IF..hope dapat reply 4rm IF..

    Asri (Workshop Sabah)

  4. mentor jutawan….hmm…dah lamer x baca citer2 motivasi cam nii…menaikkan semangat tull…thanks a lots….
    Everyone must read this e book!!

  5. Ada member sy tanya kpd IK, agak-agak Mentor Jutawan ni bila nak dibukukan? ada yg berminat membaca dlm btk hard copy..
    -sekadar bertanya-
    “Hala tuju hidup kita-miskin-kaya-jutawan-hanya kita-kita sahaja yang boleh tentukan-ubah-tetapkan-usaha-dan berjaya mencapai matlamat berkenaan”.

  6. Assalamualikum dr.ik

    tahniah atas pelancaran program affiliate mentor jutawan…
    seronok sangat2…hehehehehe
    skang ni tengah wat promosi…tp lum ada lagi orgnya…

    bab buat pilihan plak…100% setuju…

    “Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini. Begitu juga, keadaan kita hari ini. Ianya adalah hasil daripada pilihan dan keputusan yang mungkin kita lakukan satu tahun lepas, lima tahun lepas atau sepuluh tahun yang lepas”

    masa baca ebook tu saya tulis besar2 ayat ni…
    biar setip kali saya bukak notebook, saya akan ingat apa pilihan yang saya ambil…

    thank u sooooooo much…

  7. Membaca eBook Mentor Jutawan seolah-olah anda sendiri bertemu bual secara dekat dengan kelapan-lapan Mentor Jutawan berkenaan.

    Satu-satunya ebook yang memuatkan dan menghimpunkan pengalaman dan dorongan daripada mereka yang bergelar JUTAWAN!

    Apa sahaja yang kita lakukan, didorong oleh inspirasi, eBook ini mendorong kita untuk menuju ke arah menjadi JUTAWAN!

    eBook yang harus dimiliki oleh semua yang ingin bergelar JUTAWAN!

    Salam kekayaan,

    THINKERICH

    http://www.pemikirkaya.com

  8. asri> reseller di brunei? kalau prog affiliate, u boleh jadi reseller tak kira untuk mana2 πŸ™‚

    aidil> bila nak dibukukan? not anytime soon. tapi kalau dibukukan nanti, confirm ianya akan lebih mahal daripada ebook πŸ™‚ so, beli yang ebook dulu…

  9. IF,

    Kalau ada yang mau bank in ataupun online banking using bank d Brunei,bukan saja using kredit card..untuk lebih memudahkan d Brunei?

    Sifu ada idea yang boleh memudahkan?

  10. baguihhh la cam tu…..

    kira mcm IK dah bagi KRONI2 yang setia. that’s good… n really2 goooood…. yg dahulu didahulukan. tak gitu ke IK?? kira mcm multilevel lah, sape masuk dulu dia dpt lebih la..tp usaha utk promote kena kuat jugak la… hidup IK…!!!

  11. program yang paling bagus!!!

    memperkenalkan buku yang paling berguna bagi yang ingin menjadi jutawan!!!

    mereka telah menjadi jutawan, kini giliran anda pula!!!

    Jom kita sama-sama ikuti jejak langkah para jutawanini !!! jangan tunggu lagi…. cepat milikinya cepat la kaya..ehemmm….

  12. Abang Irfan adalah idola saya Walaupun kena tipu dengan Swisscash tapi saya yakin boleh jadi macam abang irfan Jutawan Internet

  13. Perkara yang melibatkan keilmuan tidak akan berhenti sampai bila-bila. Sentiasa ada perkara baru yang ingin dikongsikan atau disebarkan kepada orang lain. Lebih-lebih lagi penghasilan Ebook yang hebat ini. Tahniah.

    Bisnes TDTone

    http://bisnestdtone.com/khairul

    MUDAH dan MENGUNTUNGKAN !!!

  14. salam.. saya baru berjinak dalam perniagaan internet ini..
    saya ada meneliti latar belakang IK, tak sangka dulu IK juga bersekolah di SMK(L) Bukit Bintang.. betul ker??

Leave a Reply

Your email address will not be published.