Ebook 101 Cara Promosi dilancarkan!

ebookimage.gifEbook 101 Cara Promosi kini boleh didapati di www.CaraPromosi.com

Beberapa maklumat tambahan:

  • Buat masa ini, kami offer free update untuk ebook 101 Cara Promosi yang akan datang. Oleh kerana ebook ini masih baru, akan terdapat beberapa pembaharuan/update untuk memperbaiki. Segala update dalam masa terdekat dan juga pada bila-bila masa sahaja akan diberi secara percuma buat pembeli-pembeli awal.
  • Kami menggunakan perisian membina eBook baru (bukan PDF) kerana ingin mencuba perisian tersebut. Perisian ini membolehkan username dan password diberi kepada individu dan mengelakkan piracy. Namun, ianya mengambil masa 24 jam selepas membuat bayaran untuk pemprosesan.
  • Ebook ini mengandungi 101 cara promosi dan tip-tip memaksimakan pulangan promosi. Ianya hanya untuk usahawan Internet yang benar-benar serius mengembangkan perniagaan Internet mereka. Ianya tidak sesuai bagi mereka yang inginkan jalan mudah memperolehi pendapatan di Internet!
  • Oh ya… tiada lagi testimonial. Jadi, pelanggan awal boleh memberi testimonial dan yang bersesuaian akan diletakkan di laman web www.CaraPromosi.com (bersamaan URL laman anda). Memberi testimonial juga adalah salah satu cara promosi laman web anda!

Dapatkan cara promosi pada hari ini di www.CaraPromosi.com

Harga? Rujuk laman web… terdapat harga diskaun pelancaran untuk masa 2 hari ini sahaja.

Terima kasih atas sokongan anda. Tetapi lebih pentingnya, sama-sama dapat menyaksikan proses membina perniagaan Internet di Minggu Memulakan Perniagaan Internet untuk anda sendiri mempelajari cara memulakan sebuah perniagaan Internet ๐Ÿ™‚ Klik sini untuk rujukan.

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

25 thoughts on “Ebook 101 Cara Promosi dilancarkan!

  1. utk peserta workshop, berapa harganya ?
    rasa mcm tak sabar nak beli, baca dan praktikkan ilmu terbaru pd ni.

  2. RM97.00?

    peh HEBAT juga tekaan terakhir saya iaitu RM99.99
    kurang RM2.99 saja, kalau tidak mesti dpt hadiah bonus pd irfan. betul tak ?

  3. Alhamdulillah….. di pagi isnin yang cerah ni (setelah hujan semalaman malam tadi) akhirnya e-book Cara Promosi dah pun dilancarkan ๐Ÿ™‚ Harapnya ia akan dapat membantu usahawan internet yg betul2 serius utk menjayakan perniagaan internet mereka.

    .. saya dah beli e-book tu! ๐Ÿ™‚ Dari mula kata nak keluarkan e-book ni saya dah set in mind, “I must get it!” Inilah pelaburan saya yg tak seberapa utk ilmu. Yg plg penting, siapa lagi kita nak belajar pasal cara promosi klu tak org yg dah bergelar Jutawan Internet ya tak? Lebih2 lagi ianya dihasilkan oleh seorang anak melayu! Syabas!

  4. Ebook pertama di tahun 2007 yang saya akan beli sebagai tanda sokongan untuk Irfan.

    Tahniah!! dah pun tahu berapa harganya tapi harga untuk peserta Workshop & bekas peserta workshop tak dinyatakan. Harap dapat jelaskan sebab mungkin ramai yang akan bertanya.

    Mungkin saya akan buat ebook “CaraPromosi…Yang Hilang!” boleh laku ke! . ๐Ÿ™‚

  5. Lupa pula.. untuk peserta & bekas peserta workshop, harga adalah harga pelancaran. Tetapi, tiada had masa.

    Harga pelancaran sehingga esok malam sahaja. Untuk peserta, bila-bila masa, masih lagi harga pelancaran ๐Ÿ™‚

    Mazny> pembeli pertama. Tak sampai 5 minit dilancarkan, dah beli.

  6. Lupa pula.. untuk peserta & bekas peserta workshop, harga adalah harga pelancaran. Tetapi, tiada had masa.

    dr, tq for info.
    selepas memberi komen ini, saya akan beli guna kad kredit saya.

  7. Kedatangan buku ini amat dinantikan…banyak ilmu boleh dapat ni…terima kasih Saya akan praktikkan apa yg terkandung dlm ebook tuh

  8. wahh..kagum saya dengan Irfan! kini dengan ilmu, pengalaman dan pengetahuan teknikalnya dia melancarkan satu buku mengenai cara promosi..so kpd newbies bisnes internet, anda tak perlu tercari-cari teknik promosi bisnes intrnet, semua ada dalam buku ni! thanks for helping us..jadi ni memendekkan lagi learning curve

  9. “” cuma agak musykil. Mengapa tidak terima pembayaran melalui Paypal?
    dah lama nak tanya.. “”

    betul juga apa yg ditanya oleh irwan,
    mungkin ini strategi kot?

  10. Kenapa ya saya tak guna PayPal? Bukan strategy… rasanya “personal” sahaja…

    Senang kira duit bila deal dengan satu account (Worldpay sahaja) ๐Ÿ™‚

    Wow… ramai juga yang membeli. belum promote pada Newsletter RahsiaInternet pun lagi ni- baru blog sahaja. Ha.. yang ini strategy. Strategy dia is, untuk lihat response sales melalui blog terlebih dahulu. Nanti, bila dah rekod jualan melalui blog, boleh rekod jualan melalui newsletter pula untuk test keberkesanan.

    Nanti saya akan inform jumlah jualan bila tiba masanya ๐Ÿ™‚

  11. WOW!
    Bagus la dah lancar produk baru. Saya tumpang seronok. Saya akan tunggu timing yg sesuai..baru nak beli. Skrg ni byk lagi buku yg kena khatam.

    Untuk 2007 ni dan sempena pelancaran ebook ni, saya nak tumpang iklan blog saya: http://mynexttrip.wordpress.com/

    Jemput la ke sana ๐Ÿ™‚

  12. Tahniah di atas pelancaran ebook tsb.

    Saya baru jer lepas buat pembayaran dengan kad kredit. Semoga ini satu pelaburan yg amat bermakna utk 2007 ni.

  13. Tahniah le ! Akhirnya dapat jugak buku nie. Saya baru je order tadi. Bayar guna kredit kad.

    Tak sabar nak baca…

    Sape yang tak order lagi tu…kenalah cepat. Nanti kena bayar RM97 jangan nyesal…he…he…

    p/s: Hari tu… saya bagi harga RM99.90 (hampir-hampir lah tu..)

Leave a Reply

Your email address will not be published.