Mentor Jutawan Resell Rights & Laporan X *baru*

Hari ni, ada 2 pengumuman yang agak menarik:

  1. Mentor Jutawan di buka untuk Hak Jualan Semula / Resell Rights (peluang jana pendapatan untuk anda!)
  2. Laporan X terbaru: Demi Masa, 18 Strategi Menjimatkan 80% dari Masa Anda

Resell Rights Ebook laris: MENTOR JUTAWAN

By now, pastinya pembaca-pembaca blog ini ketahui mengenai ebook Mentor Jutawan di mana ia memuatkan temubual saya dengan 7 tokoh usahawan jutawan termasuk, DDFK, Azizi Ali, Billi Lim, Abang Abu, Dato Hushamudin, Dato Azman Ching dan Chef Li. Juga dimuatkan Interview Nizal Mohammad dengan saya sendiri.

Jualan ebook MENTOR JUTAWAN amat tinggi. Dan seperti anda ketahui, bila menjual ebook, keuntungan adalah 100%.

Ramai yang masih tercari-cari produk untuk di jual di Internet dan tak kurang juga tanya saya sama ada saya mempunyai produk untuk mereka jual di Internet.

So, dengan ini, untuk membantu anda yang tidak mempunyai produk untuk di jual di Internet, kami memberi peluang anda mendapatkan Resell Rights ebook laris Mentor Jutawan bersama IK ini!

Apa itu Hak Jualan Semula / Resell Rights?

Resell Rights adalah hak jualan semula. Bererti, anda boleh menjual ebook Mentor Jutawan dan mendapat 100% dari harga jualan. Bererti, kalau anda menjual 20 ebook ini, anda mendapat pulangan RM800. Harga jualan diletakkan pada RM40 minima satu ebook.

Seperti Resell Rights kebanyakan produk di Internet, kami meletakkan hak kepada lesen jualan semula ini, supaya tidak terlalu ramai yang menjualnya di Internet dan menyebabkan persaingan. Buat masa ini, kami hadkan kepada 20 orang pemegang lesen jual semula sahaja.

Klik di sini untuk maklumat penuh ebook Mentor Jutawan dan klik di sini untuk melihat feedback/review pembaca mengenai ebook yang amat laris di pasaran ini!

Untuk mendapatkan Resell Rights bagi ebook Mentor Jutawan, bayaran lesen jual semula adalah RM400 (buat masa ini sebagai harga pengenalan. Pastinya ia akan naik tak lama lagi). Bererti anda hanya perlu menjual 10 ebook untuk break even, dan selebihnya adalah pure profit bagi anda; sampai bila-bila!

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan lesen hak jualan semula ebook Mentor Jutawan, klik di sini. Pengedaran lesen hak jualan adalah terhad.

Apa yang anda akan terima:

  • Ebook Mentor Jutawan yang boleh dijualkan semula- keuntungan sampai bila-bila
  • Website template Mentor Jutawan yang digunakan oleh kami- amat efektif mendapatkan pembeli!
  • Marketing materials seperti testimonial dan email untuk tujuan promosi yang sedia efektif

So, jangan lepaskan peluang ini kerana Resell Rights Mentor Jutawan yang kini hanya terhad kepada 20 pemegang lesen sahaja pada harga ini! Pastinya harga lesen akan dinaikkan lagi nanti.

Laporan X terbaru: Demi Masa, 18 Strategi Menjimatkan 80% dari Masa Anda

Laporan X terbaru bertajuk DEMI MASA mengandungi tip-tip bagaimana caranya menguruskan masa supaya dapat mencapai kejayaan dengan lebih cepat!

Kali ini bukan sekadar laporan sahaja, tetapi disertakan juga dengan audio MP3 selama 35 minit tip-tip bagaimana anda boleh menjimatkan 80% daripada masa anda.

Ramai yang tanya, apakah rahsia dan caranya menjadi jutawan pada usia yang muda? Jawapannya adalah dengan memahami masa dan memperbanyakkan masa dalam hidup anda!

Secara purata, seseorang mengambil masa 33 tahun untuk menjadi jutawan. Bagaimana IK boleh lakukan dalam masa 3 tahun?

Untuk mendapatkan laporan X terbaru ini, lawati http://www.irfankhairi.com/laporanX sambil di situ, jenguk-jenguk juga laporan X yang belum anda miliki 😉

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

15 thoughts on “Mentor Jutawan Resell Rights & Laporan X *baru*

  1. Salam,

    saya berminat untuk jadi reseller, tapi website template guna yg sedia ada ker? Harap IK dapat hubungi saya melalui emai.

  2. Salam IK,

    So far dah berapa ribu Mentor Jutawan terjual ?

    Sy dah beli Mentor Jutawan dan memang ia e book yang penuh dengan informasi yang jarang jumpa.

    Mengenai affiliate sy tak buat banyak sangat, mungkin limited idea. So far, ada tak affiliate marketers yang buat RM RM dengan Mentor Jutawan ?

  3. Saya sdg mencari peluang menjana pendapatan melalui internet yg benar-benar sah dan mendatangkan hasil. Dlm suasana kewangan yg tidak menentu, saya amat memerlukan sumber pendapatan yg dpt menampung kehidupan. Namun saya tidak mempunyai pengetahuan yg mendalam ttg internet. Jd saya amat mengharapkan bimbingan saudara IK dlm menjalankan perniagaan melalui internet ini.

  4. nak tanya cikit
    saya terlepas la siri workshop *mini* terbaru “Terhangat di Pasaran” bila IK nak buat lagisiri workshop *mini* ni.

  5. terima kasih atas maklum balas… so far dah lebih 10 orang telah mendapatkan resell rights mentor Jutawan. tak sampai 10 je lagi… bagi yang berminat, cepat2 email kerana nanti harga pengenalan akan berhenti dan harga baru yg lebih tinggi akan dikenakan.

    Workshop Terhangat di pasaran belum lagi dijadualkan… so, perlu tunggu 😉

    So far ebook Mentor Jutawan memang produk paling laris IKSB, beribu unit telah dijual.

    -ik

  6. Salam Ik,

    Saya pernah langgan ebook mentor jutawan tahun lepas dan ia memang satu info yang berguna untuk menambah pengetahuan dan panduan dalam mengejar matlamat bergelar jutawan. Banyak tip telah saya laksanakan sehingga kini dan ia sungguh berkesan.

  7. ya saya akan beli resale right abang irfan mesti

    terima kasih atas abang irfan ebook 101 promosi abang irfan saya beli 2007 sampai sekarang saya guna buat rujukan sehingga meletupkan web saya dan bagi saya dapat beribu ringgit dengan internet

    abang irfan best saya sokong abang irfan selagi saya hidup

  8. Baru jer register ……sebab sprt ayat intro IK, dari start attend kursus IK hingga ler saat ini memang tak der produk lg, so ini memberi suatu permulaan, hopefully biar ler ini menjadi titik permulaan perjalanan bisnes saya ;p

  9. salam saudara ik…
    saya telah membuat bayaran pada hari raya aidil adha iaitu pada hari ini 27 november,saya ingin tahu apakah langkah seterusnya yang saya perlu buat untuk mula mempromosikam ebook tersebut.harap dapat bimbingan dari saudara ik.tQ

  10. salam ik,
    saya nk beli hak jualan mentor jualanduit ade tapi laman web x de…harap ik dpt tlg n bg idea ye..

Leave a Reply

Your email address will not be published.