Program affiliate “Mentor Jutawan” hampir sedia

Melihat dari posting hari Jumaat, ramai juga yang berminat! Mana taknya… peluang buat duit, ye tak? 🙂 Kami pun tak sabar nak lancarkan ni… cuma beberapa update terkini:

  1. Produk “Mentor Jutawan” sudah 100% siap!
  2. Program affiliate juga sudah 100% installed… kami menggunakan Post Affiliate Pro untuk memastikan semua affiliate akan menerima komisyen sepenuhnya.
  3. Laman web je belum siap lagi 🙂

Insyaallah tak lama lagi… mungkin posting saya lepas ini, semua dah ready!

Ada beberapa tip yang saya nak kongsikan hari ini:

money.jpg1: Program affiliate “Mentor Jutawan” ini adalah “program affiliate 2-tier”. 2-tier maksudnya, katalah anda, signup sebagai affiliate secara percuma. Anda akan mendapat link. Contoh: www.irfankhairi.com/ID12345

Apabila anda letakkan link tersebut di laman web anda, atau dalam email kepada kenalan anda, sekiranya link tersebut di klik… dan pelawat/rakan anda membeli produk “Mentor Jutawan”, anda akan dapat komisyen. Ini dipanggil 1st-tier.

Sebagai tambahan, sekiranya pelawat/kenalan anda itu pula menyertai program affiliate Mentor Jutawan secara percuma, mereka juga akan mendapat link. Contoh www.irfankhairi.com/ID67890.

Apabila mereka letakkan link tersebut di laman web mereka, atau dalam email kepada kenalan mereka, sekiranya link tersebut di klik… dan pelawat/rakan mereka pula membeli produk “Mentor Jutawan”, mereka akan mendapat dapat komisyen sebagai 1st-tier. Tetapi, yang bestnya… anda juga akan mendapat komisyen sebagai 2nd-tier!

Ini baru goyang kaki dapat duit!

2: Oleh sebab konsep 2-tier ini, sebab itulah siapa yang menyertai awal dan mendapat ramai rakan mereka juga signup sebagai affiliate “Mentor Jutawan”, mereka akan mendapat untung extra. So, take note… dan bersiap sedia untuk daftar as soon as kami lancarkan ok? 🙂

3: Daripada pengalaman saya, untuk maksimakan pendapatan melalui affiliate, strategi yang paling berkesan sekali adalah dengan memberi review/recommendation ikhlas mengenai sesuatu produk. Meletakkan banner sahaja di laman anda, tidak berkesan.

Sebaiknya, anda dapatkan sesuatu produk itu, dan beri pandangan dan review. Review/recommendation yang positif dan ikhlas dari anda akan menarik sesiapa sahaja membaca review anda untuk turut membeli produk tersebut.

Dan anda akan mendapat komisyen daripada memberi pandangan yang ikhlas. Bukan sahaja dapat duit, dapat pahala lagi kerana membantu orang 😉

So, in other words, sebaiknya, kena beli lah Mentor Jutawan 🙂

Berapa harganya?

Oleh kerana saya fikir ingin memudahkan lagi ramai pembaca Tip Satu Minit menjalankan perniagaan secara affiliate, boleh dikatakan “Mentor Jutawan” diletakkan pada harga yang agak rendah, berpatutan dan mampu dibeli oleh semua orang.

Ini akan memudahkan anda mempromosi “Mentor Jutawan” untuk mendapatkan pulangan/komisyen. Tapi, content dia… memang umph. Mana taknya… ramai ikon jutawan terlibat! Oleh kerana itu juga, “Mentor Jutawan” mempunyai tarikannya tersendiri untuk memudahkan anda mendapat komisyen!

Pertama kalinya ikon-ikon jutawan Malaysia digabungkan dalam satu produk…

Ok… cukup lah teaser untuk hari ini. Mudahan, next posting saya adalah pelancaran “Mentor Jutawan”!

=============== Pengumuman ===============

Hari Selasa ini 15 hb July, saya & team GoMibo akan berada di Cititel, Midvalley untuk taklimat percuma MIBO. Mungkin Dato Dr Azman Ching pun akan turut serta. Saya & Dr Azman akan memberi tip dan strategy jutawan kepada anda. So, bagi anda yang belum lagi hadir taklimat percuma MIBO, sertai kami. Bawa kawan-kawan, saudaramara dan kenalan (FREE je):

Selasa 15hb July 2008
Cititel, Midvalley, Bangsar
8.00malam-10.30malam

Yang join berpeluang makan malam dengan saya & Azman Ching minggu depan :).

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

59 thoughts on “Program affiliate “Mentor Jutawan” hampir sedia

  1. askum.. saya ada dpt newsletter psl MIBO ni tapi sy ignore. tp taula sket2 ape bendanya. cuma yg sy nak tau, yg pasal affiliate mentor ni dah launch ke blom? arini dah 1st aug, agak terlambat keretapi la sket sy ni, tp sbb sy jarang menjenguk, nak la jugak tau.. bila launching mende affiliate ni?sambil2 goyang kaki bleh dpt duit bes jgk nihs..

  2. Terima kasih menjawab dalam video live.. tapi hang..xsempat dengar semua.. mohon masukkan program affiliate kat sini yer.. terima kasih..IK

Leave a Reply

Your email address will not be published.