Mentor Jutawan: Azizi Ali, Jurulatih Jutawan

mentorlogo-small.gifBagi pembeli-pembeli awal Mentor Jutawan, sila check di bahagian main page kat bawah, versi berapa anda punya ebook Mentor Jutawan. kalau versi 1.0, maka, anda perlu download versi baru versi 1.1.

Versi 1.1 adalah latest setelah some spelling errors di perbetulkan, dan also penambahan gambar sikit2… so, buat masa ini, versi 1.1 adalah yang lengkap. Untuk dapatkan versi 1.1, ikut sahaja email asal yang anda terima. Download di tempat sama, dan guna username dan password sama.

Yang belum dapatkan Mentor Jutawan, boleh dapatkan Mentor Jutawan di sini

Hari ini, kita ambil sedutan temubual bersama Jurulatih Jutawan kita, Azizi Ali!

===================

Azizi ada satu lagi rahsia jutawan yang saya ada aplikasikan sekarang iaitu “˜aliran pendapatan berganda”™. Di mana dalam bahasa Englishnya adalah “˜multiple streams of income”™.

Apakah maksudnya dan bagaimanakah kita nak gabungkan “˜after burner income”™ dan “˜multiple streams of income”™?

AA: Untuk menjadi seorang jutawan dengan cara yang lebih bijak adalah dengan adanya “˜multiple streams of income”™. Ini bermakna wang kita yang masuk ke dalam kita punya akaun biar datang dari banyak aliran pendapatan.

Sebagi contoh saya sendiri di mana saya masih seorang juruterbang saya mendapat gaji saya setiap bulan tetapi saya juga mendapat royalti daripada hasil penulisan buku saya serta saya juga mendapat hasil daripada sewaan rumah saya. Saya juga mendapat dividen daripada beberapa pelaburan saya yang lain.

Saya juga tahu yang kebanyakan kenalan jutawan saya punyai MSI ini iaitu “˜Multiple sources of Income”™. Dan untuk mendapatkan multiple inilah di mana kita perlu buat “˜after burner income”™ di mana kerja itu sekali dan mendapat pulangannya datang berkali-kali.

*Dapatkan Mentor Jutawan di sini untuk banyak lagi strategi dari 8 Mentor Jutawan!

===================

Ulasan jawapan Azizi Ali: Bukan lagi rahsia, anda cuma perlu lihat mana-mana jutawan, pastinya mereka mempunyai MSI “Multiple Source of Income”. Ia adalah cara untuk menggandakan pendapatan anda dengan cepat. Seperti saya sendiri kini, memiliki perniagaan online, perniagaan offline, sewa hartanah, royalti buku, jemputan ceramah dan sebagainya.

So, lihat pendapatan anda… adakah multiple? atau hanya satu?

mentorlogo-small.gifTip panas untuk affiliate: Saya telah hubungi secara peribadi beberapa affiliate yang mempunyai jualan yang tinggi (Ada yang telah capai RM200 dalam masa 2-3 hari ni), dan meminta mereka kongsikan strategi mereka. Maka, ini 3 tip utama untuk menambahkan jualan affiliate anda:

  • Jangan lakukan hype!
    Contoh hype: Beli mentor jutawan, anda gerenti 110% boleh jadi jutawan!! Sambil duduk rumah goyang kaki minum kopi. Kalau tak, saya berani potong jari!!!
    Relax bro… jangan lebih-lebih 🙂 be natural. Beri pandangan ikhlas dari hati selepas membaca Mentor Jutawan. Pendapat ikhlas untuk membantu orang akan mendapat sambutan yang lebih hebat berbanding dengan iklan yang penuh dengan hype membuta. Orang akan kaitkan hype dengan scam. Sebab itu, hype tidak menjadi.
  • Setkan mood pembaca
    Tulis sesuatu yang membuat pembaca atau pelawat laman web/blog anda dalam keadaan minda sudah bersedia untuk beli. Iklan satu dua baris… atau iklan banner atau text link, kurang berkesan. Kalau boleh, tulis satu artikel mengenai Mentor Jutawan. Lagi banyak maklumat anda berikan, bertambah mood pembaca untuk membeli. Apabila mereka klik link affiliate anda, mereka sudah bersedia untuk beli!
  • Bantu.. bantu… dan bantu. Bukan jual!
    Cara yang amat baik, iaitu bantu pembaca anda. Bukan promosi menjual. Bantu pembaca faham pentingnya strategi-strategi jutawan. Bantu mereka untuk lihat betapa Mentor Jutawan mendapat sambutan yang amat tinggi dari beberapa testimonial yang diberi. Bantu mereka untuk mendapat inspirasi & mempelajari strategi-strategi jutawan.

Sebenarnya, kalau lihat ketiga-tiga tip ini berkaitan. Bottom line is, untuk anda recommend secara ikhlas. Keihklasan anda membantu orang ramai akan mendapat pulangan dalam berbagai-bagai cara, bukan sahaja wang ringgit.

So, all the best! bagi yang belum menyertai affiliate Mentor Jutawan, klik di sini.

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

23 thoughts on “Mentor Jutawan: Azizi Ali, Jurulatih Jutawan

  1. Tergelak saya baca hype “Beli mentor jutawan, anda gerenti 110% boleh jadi jutawan!! Sambil duduk rumah goyang kaki minum kopi. Kalau tak, saya berani potong jari!!!” Berbagai macam cara mempromosi Mentor Jutawan. Sekali baca memang menarik tetapi susah orang nak percaya.

  2. Assalamualikum ik…

    wah!!!!!! seronaknya bile dgr ada yg dpt rm200 dlm 2 3 hari….
    bestnya…

    boleh tak ik bg laman web mereka yg dapat komisen affiliate yg tinggi tu???
    nak tengok macamana dia buat promosi…

    sebab saya ni kureng idea nak wat promosi ni….
    please ye ik….

    Assalamualaikum….

  3. Salam

    Untuk program affiliate Mentor Jutawan.. saya dapati untuk produk yang lainnya seperti Workshop Jutawan Internet, 88 strategi promosi, Buku & ebook rahsia Jutawan2 Internet dll. affiliate partner tidak dibuat. Maknanya hanya produk ebook mentor jutawan sahaja mempunyai program affiliate partner. Adakah dr. bercadang pada masa hadapan produk2 IK. sebelum ini mempunya program affiliate partner untuk kebaikkan bersama.

    Dan sepekara lagi, sekiranya pengguna terus mengklik pada hyperlink rahsia internet & tip 1 minit. Link affiliate kami akan terus hilang. Maksudnya, laman web yang baru akan terpapar tanpa link affiliate kami. Dalam erti kata, kami akan kehilangan pelanggan. Bagaiman dapat mengatasi masalah ini, Sekian terima kasih.

    ezalz
    http://www.nizalbiz.com

  4. insyaallah mentor jutawan akan di tambah audio… untuk kasi “sample” suara mentor2 jutawan supaya pembaca dapat lebih “feel”. itu dalam upgrade akan datang sekiranya tiada aral melintang.

    ezalz> untuk produk2 iksb lain, akan datang tak lama lagi. mungkin akan dimulakan dengan workshop juatwan internet dengan komisyen tertinggi!

    TETAPI… ia lain sikit. kerana untuk prog affiliate workshop jutawan internet, perlu affiliate yang dapat a few sales dari prog mentor jutawan. jadi ianya tertutup dan untuk yang terpilih je. selain itu, peserta workshop dapat sertai free 😉

    jadi, kalau anda bukan peserta, perlu buat beberapa sales mentor jutawan (buat masa ini, cadangannya adalah buat 2 sales sahaja).

    ps: affiliate workshop jutawan internet nanti lumayan pulangannya… berapa? tungguuu…

    -ik

  5. oh ya, kalau pengguna klik link affiliate anda, dia tak beli, dia pegi site lain. dia tutup pc. kemudian seminggu dua lepas tu, dia beli terus di irfankhairi.com/mentor tanpa guna link anda…

    anda MASIH dapat komisyen. kerana pc pengguna tersebut sistem/program kami boleh track.

    -ik

  6. tahniah bro IK, sambutan yang mengalakkan. sistem yang canggih macam nilah yang kita nak, penat2 promot, alih2 di org terus aje beli kat link/blog IK.

  7. Assalamualaikum ik…

    sebelum ni saya ada minta laman web mereka yg berjaya dgn program affilate dr.ik ni…
    tp still tak dpt reply…
    saya nak sgt tengok macamana dia buat promosi…
    please…

  8. Salam IK…

    Saya dah dapat Ebook Mentor Jutawan tu…
    Terima kasih banyak2…
    So far saya baru sempat baca kisah Dr. Azman Ching..tu pun curi2 masa kerja..ooppss..

    Ni yg mendorong saya nak jadi BOS sendiri. Boleh buat apa yg kita suka bila2 masa ikut kesesuaian sendiri. Yg paling penting, dpt beli banyak buku motivasi utk pembinaan diri sendiri. Kalu nak harap makan gaji, alamat sampai ke tua la tak cukup masa. Bukan setakat gaji jer yg tak cukup 🙂

    Doakan saya. OK

  9. Di antara kelapan-lapan Mentor Jutawan tersebut, kisah Azizi Ali antara yang terbaik di mana beliau telah mendedahkan tip kewangan dan juga motivasi yang cukup berkesan untuk kita semua.

    Sekiranya anda serius ingin menjadi kaya dan seterusnya bergelar Jutawan anda perlu memiliki ebook ini.

    Azizi Ali sememangnya Jurulatih Jutawan yang sebenar!

    Salam kekayaan,

    THINKERICH

    http://www.pemikirkaya.com

  10. Ebook yg percuma x de ape2 page lh. Ape problem ya IK. Teringin nk bc Think & Grow Rich. Tp x tau knape page blank aje lps click kt link yg die bagi.

  11. Salam IK dan semua pembaca,

    Dalam bicarawara bersama Azizi Ali,
    saya memang suka mengenai
    “after burner income” dan MSI.

    Bagi saya, tip mengenainya
    memang semua individu perlu
    tahu dan faham. 🙂

  12. Hai…saya pun berpuas ati dengan produk IK ini. yela…harga pun murah dan isi cukup padat dengan info dan tips yang tidak dijangkakan.

    ======================================
    Bisnes TDTone

Leave a Reply

Your email address will not be published.