Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik

Suka saya jemput pembaca blog ke sesi talk saya…

Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik

Tarikh: Sabtu, 27hb Februari 2010

Tempat: Hotel Vistana, Kuala Lumpur

Masa: 2.30 petang – 6.00 petang

Masuk: Percuma!

Mainkan klip YouTube di bawah untuk jemputan ringkas daripada saya 😉

Sesi talk ini ditaja oleh StormReaders2U dan saya akan memberi talk mengenai teknik dan strategi bagaimana anda boleh menjalankan perniagaan dari rumah dan mendapat pendapatan secara automatik sepanjang tahun.

Dengan teknologi Internet, memulakan perniagaan Internet dari rumah menjadi semakin mudah. Bukan itu sahaja, perniagaan yang dijalankan boleh diautomasikan 100%!

Di sesi saya ini, saya akan dedahkan strategi yang saya sendiri telah gunakan selama 10 tahun bagaimana mendapat keuntungan secara automatik sepanjang tahun menggunakan Internet. Kaedah ini, sememangnya ramai usahawan Internet Malaysia terlepas pandang.

Oleh kerana majlis ini adalah percuma dan tempat adalah terhad kepada 200 penyertaan sahaja, diminta, untuk anda booking secara percuma untuk sesi ini. Untuk booking, mudah shj, just hantar email kepada sales@rahsiainternet.com dengan tajuk email “PERNIAGAAN AUTOMATIK” dan sertakan sekali:

  • nama
  • no phone
  • berapa tempat ingin booking

So, sekiranya anda free pada Sabtu 27hb Februari depan, apa kata join us! Saya pasti, teknik dan kaedah yang saya sampaikan sememangnya amat efektif & powerful dan boleh diaplikasikan pada apa sahaja perniagaan yang dijalankan.

ps: Booking berdasarkan first come first serve sahaja ok… kalau dah penuh 200 penyertaan, tak dapat nak dibantu dah 😉 Juga minta kerja sama kalau rasanya tak dapat datang, jangan pula booking tempat. Nanti merugikan peserta lain pulak… 😉

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

118 thoughts on “Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik

  1. Saudara Irfan,
    saya dah buat tempahan.Harap saya berpeluang mempelajari pelbagai teknik yg berkesan utk perniagaan saya nanti.Tq.

  2. Salam saudara Irfan,
    Saya dah hantar emel untuk buat tempahan untuk 2 orang. Harap dapatlah berpeluang untuk menyertainya. Terima kasih.

  3. Akum IK.. Sya dr Sabah hrp dptlah sya confirmation awl utk tempahan tmpt coz sya kena booking tiket penerbangan seawal yg boleh. Klu ada tmpt utk sya Alhamdulillah. Klu teda pun tak pe mgkn blm rezeki sya lagi.. Terima kasih byk² IK..

  4. terima kasih atas sokongan. kalau nak sertai, sila email sepertimana yang tertera di atas… kalau tulis booking kat ruang comment ni, memang tak dapat booking 😉 so, ikut caranya ok.

    keduanya, majlis ni, BUKAN Workshop Jutawan Internet tau… tetapi, saya akan berkongsikan satu strategi perniagaan Internet. Ianya ditaja oleh StormReaders2U… oleh itu, pastinya ada taklimat StormReaders disertakan.

    jumpa minggu depan ok 😉

    -ik

  5. Salam. Saya nak hadir untuk seminar di Alor Setar. boleh saya tahu tarikh yang tepat IK akan datang di Alor Setar.

  6. ASLAM EN.IK

    SAYA INGIN MENGHADIRI KURSUS WORKSHOP JUTAWAN INTERNET(BAYARAN RM890)ANJURAN ANDA(IK)PADA AKAN DATANG TETAPI SAYA AKAN MENGHADIR DULU SEMINAR Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik(MASUK PERCUMA)PADA 27.02.2010 NI UNTUK MENDAPATKAN SEDIKIT INFO BERKAITAN KURSUS WORKSHOP TERSEBUT…
    SAYA TELAH BOOKING 1 PEYERTAAN MELALUI EMAIL,BAGAIMANA SAYA BOLEH MANGETAHUI YG MANA BOOKING SAYA ITU TELAH DI TERIMA ATAU TELAH MENDAPAT TEMPAT?

  7. Sy baca metro hari ni, ada penerangan oleh
    ustaz Zaharuddin mengenai status halal/haram mlm.
    Selepas membacanya sy semakin yakin dgn Stormreaders yg dah saya sertai. InsyaAllah saya akan ke bengkel 27hb nanti.

  8. terima kasih IK, saya na book 1 tempat, ini kali pertama saya join walaupun dah lama mengikuti perkembangan IK.

  9. Satu usaha bermanfaat selaki.Sudah lama kami tunggu peluang ini, InsyaAllah kami akan hadir pada 27 Feb 2010. Harap2 nama kami sudah didaftarkan. Terima kasih banyak.

  10. Assalamualaikum.Nak tanya, saya dah buat booking dua tempat. Tak tau status samada tersenarai dalam 200 org tu. Tak sabar nak ikut talk tu.

  11. insyaallah yang dah hantar email memang ada tempat. so, boleh datang pada 27hb nanti. tapi, pastikan datang awal dalam 2.15pm untuk kami pegang tempat anda sebelum di buka kepada orang lain.

    jumpa di sana 😉

    -ik

  12. Alhamdulillah…
    dh lama tunggu peluang mcm ni.. bertuah sgguh awal tahun ni..lagi2 en IK buat workshop percuma..rugi klu x datang..berbaloi2..

    lps ni harap dapat buat kat satu dewan besar, dan mudah orang nk datang,bukan apa, klu di KL tu mcm susah skit tambah ngn jem,parking,n nk cari lokasi..lps ni harap en IK dapat buat kat satu tempat yang senang di datangi..pertimbangkan ye..

    bertuah nya…

  13. Assalamualaikum En Irfan

    Saya pernah hadir kursus En Irfan pada lewat Dec 2010 ( 1 hari ). Adakah isi kandungan seminar percuma ini adalah lebih kurang sama….. atau bolehkah saya hadir lagi pada 27 Feb 2010 ini “to refresh myself”? Harap dapat jawapan segera kerana saya ingin menempah tempah tersebut

    Sekian

  14. Saya dah booking 19hb Jumaat lepas tapi dpt invitation lg dlm email saya..Nama saya dah confirmkan? Takde reply by call or email pun..Anyway saya akan dtg lepas zohor kat Vistana nanti..

  15. Saya pernah dtg utk sesi talk ik dulu..masa 2-3 jam mmg xcukup..sgt2 best dan rasa semangat! Terima kasih.kalau boleh ik buat 1-2 hari ke utk sesi bengkel utk sape2 yg betul2 minat nak buat dan nak sukses dlm bisnes terutamanya saya..

    “i like ur style” =)

    ALIM – 019-3527599

  16. Akum.. IK tempoh hari sya dah buat tempahan spt dlm email yg sya terima. Lps tu sya dpt lg email drpd IK utk kali ke-2. Perlu kah sya nak tempah lg? Atau bagaimana sya nak tahu status tempahan sya IK? Coz sya dr KK, Sabah. Klu ada tempat utk sya InsyAllah sya pergi. Tp nak tahu jg ada tmpt utk sya atau tiada. Terima kasih IK..

  17. Salam sejahtera..
    saya dah booking untuk 2 orang & tak sabar lagi rasanya nak hadiri sesi ini. Saya memang berminat utk memulakan perniagaan melalui internet..tapi tak tahu macam mana nak mulakannya! Saya harap sesi seminar ini akan memberikan saya satu tapak permulaan yang baik!
    InsyaAllah!

  18. Salam. Akak memang dah lama sgt nak hadir kursus IK ni. Semenjak akak subscribe to yr email, you give me the spirit and encouragement towards internet biz and I want to know the “HOW”. Tapi selalu kursus percuma di adakan pada hari Rabu agak sukar nak gi. Alhamdulillah this time kursus hr Sabtu and its FREE definitely akak datang, insyaallah. Perhaps I could meet you in person insyaallah.

  19. Bismillah,
    Assalamu’alaikum.

    Sdr,Irfan Khairi, sy dr JB n tlh menghantar 2 kali email utk hadir ke seminar percuma pd 27.02.2010 ni,tetapi masih belum dpt jawapan dr pihak IK,harap tidak menghampakan.

    JazakALLAHu Khairan

    Warm regards;
    Abu Muhammad

  20. Bestnya…
    Tapi jauh sangat untuk kami di Pantai Timur. Perlu bergegas balik kerana hari Ahad bekerja. Harap IK dapat adakannya di Pantai Timur.

    Sekian

  21. terima kasih di atas jemputan. Saya mengikuti perkembangan sdr IK sudah agak lama tapi tak ada kesempatan untuk menghadiri sebarang program yang dijalankan. Jika dibuat di KB atau KT mungkin saya akan menyertainya sebab hari ahad saya bekerja. TK.

  22. Salam saudara Irfan ,saya dah daftar dan memang excited untuk hadir dan dengar talk u face to face sbb konsep ni berasaskan syariah tentu ada perbezaan dengan konsep2 konvensinal yang sedia ada.T,kasih.

  23. memg teringin sangat nak pergi tapi cam tak tercapai plak nak buat bisnes…maklum la ngah study agy….
    pape pon sayer memg berminat dengan jemputan ik ni

  24. Salam IK,

    In-Allah kami akan hadir pada 27 Feb ini. Pls confirm 2 tmpat utk kami ya.. .Kami amat hargai usaha IK yang suka berkongsi maklumat dan ilmu kepada orang ramai. Berkat dan dilimpahi dgn rahmat Allah.

  25. salam ik..
    b4 this mmg tk nmpk nk dpt income frm internet..kemahiran n minat saya ialah mereka grafik..mmndgkan untuk menguruskan kerja2 rekaan berkaitn graphic design ni kekdg rumit juga(offline work)…saya harap ik dpt kongsi tips n cara untuk perniagaan jenis ini masa talk di vistana hotel nanti…tq…

  26. Salam IK,
    Saya dah book utk 2 orang…pertama kali menghadiri workshop Jutawan IK..Harap2 dpt tempat..

  27. Salam IK,

    saya dah few times call n sms admin no today to confirm whether workshop still available, tp no response.
    dah full ke? i interested for 1 seat.

    Thank you n wassalam.

  28. salam,… DOC IK…

    Tahniah diatas segala kejyaan anda..
    Saya amat teringin utk bersama DOC dlm menuntut segala kejayaan yg DOc telah capai…sya x pernah jemu2 membaca dan memahami sgala rujukan yg doc telah sampaikan..

    InsyaAllah kali nie sya akan termasuk dlm perjumpaan yg dijalankan nnti… Itulah anugerah yg amat sya hargai dr DOc..

    Im very preciated if DOc IK can visit on my blog and leave a comment or advice direct to my email..

    TQ so much DOC… kali nie sya amat berharap agar dpt bersma mempelajari kejayaan DOC disna nnti..

    Wassalam..

Leave a Reply

Your email address will not be published.