Selamat menyambut Ramadhan yang mulia

Ingin mengambil peluang hari ini untuk mengucapkan selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa kepada semua pembaca tip satu minit dan juga peserta-peserta Workshop Jutawan Internet.

Terima kasih atas sokongan anda semua selama ini. Saya akan sentiasa doakan kejayaan anda, mudah-mudahan anda juga mendoakan kejayaan saya. Sama-sama doakan kejayaan kita semua dan dimurahkan rezeki.

Semoga kita semua menjadi usahawan yang beriman.

Selamat bercuti! 🙂

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

24 thoughts on “Selamat menyambut Ramadhan yang mulia

  1. The holy month of Ramadan
    For all Muslims has begun.
    Praising Allah through the day,
    From dawn to dusk we fast and pray.
    We pay zakah (charity) for those in need,
    Trying hard to do good deeds.

    When the sun has set, and day is done-
    I’ll break this chain, but only one.
    By the end of Ramadan,
    It’s time for Eid and lots of fun!!!

    Slamat Myambut Ramadhan & Take Care

  2. Assalamualaikum…
    Selamat menyambut Ramadan Al-Mubarak. Selamat menjalani ibadah puasa dengan cemerlang. Janganlah kita jadikan puasa sebagai alasan untuk TIDAK bekerja dengan cemerlang.

  3. Selamat Berpuasa bagi semua umat ISLAM..
    Mudah2-an dengan amalan berpuasa menambahkan lagi ‘power’ (mental & fizikal) kita dalam apa jua yang dilakukan.
    Amalan tidak memanjakan diri menurut katahati asyik nak makan, puasa adalah amalan sufi utk melatih dan meningkatkan jatidiri.

    Amalan bersolat wajib 17 rakaat sehari kalau dikaji secara matematik ada persamaan dgn 17 ‘penyambung’ sendi tubuh kita..
    1 di leher (antara kepala+badan), 2 bahu (badan+tangan), 2 siku (tangan+lengan),2 pergelangan tangan(lengan+tapak tangan, 1 pinggang(badan+punggung), 2 cbg paha(punggung+paha), 2 belikat(paha+betis),2 pergelangan kaki (betis+tapak kaki)+3 ‘ibupejabat’ utama di badan iaitu dada (jantung dsbya), perut (buah pinggang dsbya) serta punggung (organ ‘private’)..

  4. Asmk,
    , saya kurang arif tentang Akta Hakcipta Terpelihara.. Saya faham sikit2 tentang peranannya tetapi yang saya kurang airf, bagaimana caranya kita nak dapatkan Hakcipta Terpelihara untuk apa yang kita usahakan seperti laman web, idea kreatif, cd dsbnya.
    Sekian, terima kasih.

  5. Saya juga ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada sekeluarga serta warga blog irfan khairi. Semoga kehidupan dan usaha kita mendapat keberkatan dariNYA.

  6. Assalamualaikum semua.

    Selamat menjalani ibadah puasa kpd sekeluarga dan semua bloggers irfankhairi.com ni. Semoga bulan Ramadhan yg mulia ini menjadi platform terbaik utk belajar erti sbr dan sungguh2 dlm menjadi usahawan, pekerja, suami/isteri, ayah/ibu, anak, ahli keluarga, jiran, dan kawan yg terbaik.

  7. Bersamalah kita tingkatkan amal di bulan yang mulia ini…. Amalan fardu digandakan 70 kali ganda, amalan sunat ganjaran seperti amalan wajib di bulan yang lain.. dan sekiranya keluar berjuang di jln Allah pula.. diganda lagi dgn 700 kali ganda… “Inilah perniagaan yg tiada ruginya…”

  8. Assalamualaikum semua…

    AHLANWASAHLAN YAA RAMADHAN!!

    HADIRMU DIRINDUI, PERGIMU DGN HARAPAN DAPAT JUMPA LAGI, KUKUHKAN TARBIYYAH, GANDAKAN IBADAH, MANTAPKAN JUNDIYYAH…
    SELAMAT MENJALANI DAN MENIKMATI IBADAH PUASA…
    SALAM PERJUANGAN MENGAPAI LAILATUL QADAR!!
    SELAMAT BERJUANG MERINTIH REDHA, RAHMAT DAN KEAMPUNAN ALLAH S.W.T.
    SEMOGA RAMADHAN TAHUN INI LEBIH BERMAKNA BUAT SEMUA..

  9. Assamualaikum kepada semua

    Di bulan puasa ini kita lipatgandakan usaha untuk amal ibadat dan perniagaan kita. Semoga kita sama-sama dikurniakan rezeki yang melimpah-ruah.

  10. Selamat berpuasa kepada dan semua visitor .

    P.S: Bapak semua korang tahun nih nak bagi baper banyak duit raya kat anak buah korang? aku tak bagi sebab aku remaja.
    P.S.S: agak agak sapa dulu kena terkam ngan anak buah lepas sembahyang raya? jawab.

  11. Wow ! Bestnya puasa..
    SELAMAT BERPUASA UNTUK SEMUA UMAT ISLAM..!
    Alhamdulillah sbg usaha semasa sahur, ambil minuman kesihatan berkhasiat untuk menampung/melapik ‘dinding2 usus’.. mcm ‘tyre guard’ lah kot..
    Berazam + Berusaha + Bertawakal = Keizinan hanya di tangan ALLAH jua…!

  12. Salam Ramadhan.
    Semoga kita mendapat keberkatan dalam bulan yang mulia ini.Mudah-mudahan rezeki kita makin bertambah dan bisnes semakin maju.Kita buangkan sifat -ve dalam diri kita.Senyum selalu 🙂

  13. Assalamualaikum…Selamat berpuasa diucapkan kpd Doc dan rakan-rakan semua.Semoga kita sama-sama mendapat keberkatan dari-Nya..rebutlah peluang bulan Ramadhan dengan dipenuhi dengan amalan ibadat…

  14. Assalamualaikum.

    Selamat berpuasa dari saya jugak. Agak terlambat sikit ucapan saya. Saya balik sambut ramadan kat kampung. Anda bagaimana?

    Wassalam.

  15. assalamualaikum

    selamat menjalani ibadah berpuasa bagi seluruh umat islam…semoga diberkati dan amalkan sifat qana’ah dalam kehidupan seharian

    wassalam

  16. assalamualaikum

    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK kepada irfan khairi, isteri tersayang dan keluarga tercinta serta kepada semua bloggers yg beragama Islam.
    semoga mendapat keredhaan, rahmat dan keampunan dariNya…

    Dalam menanti bulan yg penuh barakah ini, janganlah kita lupakan bulan Sya’ban yg akan berlalu. sama2lah kita melipatgandakan ibadah dan memohon keampunan dari Allah yg Maha Pemberi
    Pengasih dan Penyayang

    Sesungguhnya kita hanya mampu merancang. Allah jualah yg menetukan.SELAMAT BERPUASA.

  17. selamat menyambut hari raya Aidil Fitri kepada kawan-kawanku fahimah,diana,aishah,fatin,maisarah,nabila,pika,safiah,syafina……….

Leave a Reply

Your email address will not be published.