IK cover majalah perniagaan “Jutawan”

Bulan ini, saya menghiasi cover majalah perniagaan “Jutawan”. So, dapatkannya ok…

Cuma, tajuk “Jutawan Tersohor” tu rasanya jolokan tu kureng sesuai untuk saya 😉 Terima kasih kepada majalah Jutawan kerana menjemput saya.

covershadow.jpg

OK, dah dapat majalah Jutawan, suka saya nak umumkan beberapa talk percuma yang bakal diadakan pada bulan ini…

Rabu 17hb Mac – Biz Talk bersama Billi Lim
Tajuk: “Dare to Sell”
Lokasi: Boulevard, Midvalley, KL
Waktu: 8.00 malam
Masuk: PERCUMA (ditaja oleh PBS)

Sesi bersama Billi Lim julung kali diadakan! Oleh itu, dijemput datang beramai-ramai melihat speaker yang penuh karisma (dan lawak) ini! 😉 Daftar dengan meberikan , NAMA, EMAIL & NO. HP , ke 017-3935364 dengan segera kerana tempat adalah terhad! Insyaallah saya juga akan turut serta nanti memberi sedikit tip mengenai “kegagalan”

Ahad 21hb Mac – Bersama Irfan Khairi
Tajuk: “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik dari Rumah”
Lokasi: Crystal Crown, Johor Bahru
Waktu: 3.00 petang
Masuk: PERCUMA (ditaja oleh StormReaders2U)

Sesi yang mendapat sambutan hebat di Kuala Lumpur beberapa minggu lepas akan di bawa ke JB! Klik di sini untuk membaca mengenai sesi yang telah di adakan di KL. Sekiranya anda berada di JB, dan ingin merebut peluang ini (jarang2 saya turun ke JB untuk free talk 😉 ), sila lakukan booking sekarang ok. Bagi warga JB, untuk menempah tempat, sila email kepada sales@rahsiainternet.com dengan TAJUK EMAIL: “STORMREADERS2U JB 21/3”. Serta kan NAMA, HP, EMAIL & JUMLAH PESERTA dalam isi kandungan email.

Jumaat 26hb Mac – Bersama Irfan Khairi
Tajuk: “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik dari Rumah”
Lokasi: Hotel Raudah, Kota Bharu
Waktu: 3.00 petang
Masuk: PERCUMA (ditaja oleh StormReaders2U)

Sesi yang mendapat sambutan hebat di Kuala Lumpur beberapa minggu lepas akan di bawa ke JB! Klik di sini untuk membaca mengenai sesi yang telah di adakan di KL. Sekiranya anda berada di KB, dan ingin merebut peluang ini (jarang2 saya turun ke KB untuk free talk 😉 ), sila lakukan booking sekarang ok. Bagi warga KB, untuk menempah tempat, sila email kepada sales@rahsiainternet.com dengan TAJUK EMAIL: “STORMREADERS2U KB 26/3”. Serta kan NAMA, HP, EMAIL & JUMLAH PESERTA dalam isi kandungan email.

Ya, bulan ini kami akan ke Pantai Timur dan Selatan ok… bahagian Utara tunggu dulu no…

Bagi yang berminat untuk menyertai, minta anda booking tempat awal-awal ok… takut tak cukup tempat disediakan nanti 😉 Jumpa anda di sana!

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

21 thoughts on “IK cover majalah perniagaan “Jutawan”

  1. sedia untuk membeli(^_^)and terus2kan buat talk free:)saya suka!Haha! Sape tak suka benda free kan..Semoga murah rezeki:)

  2. harap2 IK dapat la datng ke kedah plak ye…boleh la kami kat utara ni dgr talk drp IK…menaikkan lagi smgt utk lebih berusaha mencapai kejayaan….

  3. YA MESTI BELI PUNYA…

    Mana-mana atikal, maklumat dan sebagainya berkaitan idola ini mesti dapatkanya siap buat koleksi lagi…

    p/s: satu lagi tip perniagaan/pemasaran (iklan percuma,promosi secara taklangsung)betul tak IK?

  4. Assalamualaikum Tuan Rumah,

    Majalah di atas menarik untuk dimiliki,

    Soalan: Boleh dapat contact penerbit/pengedar?

    Salam ceria & inspirasi
    “Pray Hard, work smart & creative”

    Assalamualaikum

  5. Tahniah IK,

    Bila la saya dapat jadi penghias muka
    majalah macam IK…

    Tajuk bulan ni pasal MLM. Ada kena mengena
    dgn Stormreaders ke? Bertambah meletop la
    stormreaders pas ni…

  6. Hohoho…dari 2 minggu yang lepas saya cari majalah ni. Belum keluar lagi katanya.

    P/S: Dah pesan kat mamak kedai runcit kat rumah saya, suruh depa simpan satu utk saya 😀

  7. salam..wah syiok nyer dgar ader talk free nii..lama dah nk p..tp weekdays saya keje..camner nk p KL…meh ler wat kat melaka jugak….saya pasti datag.huhuh..please IK..wat la kat melaka…permintaan peminat nombor 1 IK..hehehe

  8. syabas kepada Irfan Khairi yang telah menaikkan martabat orang Melayu dari segi ekonomi dan ilmu kekayaan.Semoga akan ramai lagi anak-anak Melayu yang bakal jadi jutawan,tetapi ingat jika kita kaya pastikan sebahagian kekayaan kita adalah hak orang miskin dan anak-anak yatim.semoga anda menjadi jutawan yang beriman dan pemurah serta diberkati Allah.Ingat peluang masuk syurga terbuka luas kepada orang yang kaya,malangnya kebanyakan yang masuk ke syurga adalah di kalangan mereka yang miskin.Ini adalah kerana amat sedikit dikalangan mereka yang kaya bersyukur kepada Allah malah menjauhkan diri mereka dengan Allah.

  9. salam, kami warga kerja majalah jutawan merakamkan jutaan terima kasih kepada IK kerana sudi menjadi penghias muka depan majalah Jutawan. Sama-samalah kita berpaksi pd satu nawaitu, memberikan yg terbaik kpd anak bangsa agar mrk juga boleh seiring dgn bangsa lain.

    ierayusoff
    editor majalah jutawan

Leave a Reply

Your email address will not be published.