Selamat berpuasa!

Assalamualaikum wbt, 

Kepada teman-teman setia Tip Satu Minit yang beragama Islam, saya mengucapkan…

Selamat Menyambut Ramadhan Yang Mulia & Selamat Bepuasa!

Semoga bulan yang penuh dengan keberkatan ini memberi nikmat kepada kita semua 😉

-IK

ps: Bulan puasa saya rehat dari melakukan sebarang talk… jadi most of the time, di rumah! Yahoo… cuti 😉 Ni pun baru balik dari Workshop Jutawan Internet Singapura. TQ to semua peserta!

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

33 thoughts on “Selamat berpuasa!

  1. Sama juga kepada Dr. Ifran Khairi..

    Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Hari Kemerdekaan Negara Malaysia 51 hari ini.

    Seronoknya kepada mereka yang bekerja seperti Ifran Khairi…moga di murahkan lagi rezeki.

  2. wah! cepat betul sampai,by air ke?

    anyway selamat berpuasa juga utk IK n syaz.

    kali ni peserta kurang drpd workshop yg lalu rite? lebih personalized is it?

    regards
    seri

  3. Salam..

    “SELAMAT MEYAMBUT KEDATANGAN RAMADHAN AL-MUBARAK”

    buat Irfan dan isteri, dan semua rakan2 di Tip 1 Minit. Semoga ramadhan kali ini lebih baik dari tahun lepas. Sama2lah kita tingkatkan amal ibadat, dan jadikan bulan mulia ini sebagai titik tolak ke arah perubahan yg lebih baik dlm hidup. InsyaAllah..

  4. Asalam…kepada semua umat islam….

    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK
    KEPADA SEMUA TAK DILUPAKAN KEPADA IK N FAMILY N KREW RAHSIAINTERNET….
    PUASE JANGAN TAK PUASE………HAHA…

  5. seri, yes… workshop di Singapore tempoh hari 16 peserta. lebih personalized. tetapi, bukan “dikurangkan”. mungkin terlalu dekat dengan puasa, tu yang tak ramai 😉 selalu workshop >40 peserta… (rezeki peserta2 kali ini!)

    -ik

  6. Assalamu’alaikum.. IK sekeluarga dan pengunjung blog semoga sentiasa dirahmati Allah S.W.T.

    Alhamdulillah kerana kita masih lagi diberi peluang oleh Allah untuk melalui bulan yang penuh keberkatan ini sekali lagi. Semoga peluang ini kita isikan dengan aktiviti yang dapat mendekatkan diri denganNya.

  7. Assalamualaikum,

    Selamat berpuasa dan selamat menjalani ibadah di bulan mulia buat IK dan semua pengunjung laman ini. IK, tahniah atas kejayaan yang diraih. Nampaknya IK semakin berjaya dari hari ke hari. Saya adalah salah seorang yang setia mengikuti perkembangan terkini IK seperti ramai teman-teman yang lain.

    Saya juga salah seorang peminat setia motivasi IK Saya miliki kedua-dua buku IK Buku “Rahsia Jutawan Internet Terbongkar’ dan juga ‘Nota Jutawan Nota Motivasi’ (NJNM). Paling saya suka ialah buku ‘NJNM’ yang selalu saya baca sebagai pembakar semangat. Setakat ini, buku inilah menjadi buku motivasi yang paling saya suka.

    Walaupun harganya ramai yang kata mahal, tapi saya sangat puas membeli dan memilikinya. Lebih-lebih lagi selepas membacanya. Jika terasa lemah dan tak bermotivasi, buku NJNM itulah yang akan saya capai dulu. Tahniah IK atas kehebatan motivasi IK yang juga membuatkan ramai rakyat Malaysia turut bermotivasi.

    Apabila saya terasa lemah untuk menulis pun, buku NJNM itulah juga yang saya capai. Saya baru saja menikmati bicara IK selama lebih kurang setengah jam yang sangat memberangsangkan di Radio24. Tahniah, ia sangat memotivasikan. Kemunculan IK dalam ‘Jangan Tidur Lagi’ dulu pun saya tunggu dengan rasa tak sabar-sabar.

    Selamat maju jaya untuk IK dan buat semua pengunjung. Saya juga menulis beberapa buah buku. Yang berminat bolehlah berkunjung ke http://www.pemainbahasa.blogspot.com. Atau klik saja pada nama saya di atas. Tahniah dan terima kasih IK!

  8. Do’a malaikat Jibril menjelang Ramadhan “Ya Allah tolong abaikan
    puasa ummat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak
    MEMOHON KEMAAFAN :

    * Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih ada);
    * Tidak berma’afan terlebih dahulu antara suami isteri;
    * Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.

    Maka Rasulullah pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali.

    Dapatkah kita bayangkan, yang berdo’a adalah Malaikat dan yang mengamiinkan adalah
    Rasullullah dan para sahabat, dan dilakukan pada hari Jumaat??

    Jadi, BRO NAK MEMOHON AMPUN DAN MAAF dengan you all semua jika ada kesalahan, semoga
    kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, Insyaallah.

    Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarakh!

  9. Waaa…16 orang je workshop?! MEMANG BEST TU! Dapat lagi banyak attention dari Sifu.

    Bro dulu pun best jugak 21 orang je..personalised gitu kan. Gua duk depan sekali pulak tu…tinggal la yang mana malu-malu hahaha.

    Sekarang Sifu punya workshop kalau bro visit sebesar-besarnya hall tu, nampak mcm duk ada dalam 60 ke 100 orang. Camana lah ya…

    Well, it all comes down to how much do you really want it! If you all out, focus, concentrate ramai camana pun you boleh makan punya! 😆

  10. Salam Ramadhan semua,

    Mudah-mudahan Ramadhan kali ini kita dapat
    melakukan pengisian yg lebih baik drpd
    tahun lepas. Amin.

    Selamat Berpuasa.

  11. Salam utk semua………

    Selamat Menyambut Bulan Ramadan yang Penuh Keberkatan dan Keampunan. Selamat Berpuasa Semoga segala amalan kita diBerkati ALLAH swt. Ameen.

  12. Salam untuk Semua,

    Selamat menyambut Bulan Ramadhan Al Mubarak.

    To Sifu IF dan family, selamat berpuasa..apa email IF personal, nak tanya beberapa soalan tentang perniagaan internet?

    Asri(Brunei- Workshop Sabah)

  13. Salam Ramadhan buat Sifu dan krew Irfan khairi Sdn bhd. Sahabat2 di Tips 1 Minit..jua teristimewa buat Ust Razzi Rahman..dengan ucapan:

    “Semoga Ramadhan kali ini, dimanfaatkan dalam memperbaiki kualiti diri, nilai pengharapan jiwa pada-Nya, jua dianugerahkan taqwa dikala berdiri di dini hari mengadap-Nya..”

    Selamat Berpuasa..

    Abu Jibril

  14. Selamat Berpuasa kepada IK dan pembaca blog..
    Moga Ramadhan ini dapat memberi sinar kebahagiaan kepada kite semua 🙂

  15. Assalamualaikom Irfan

    Salam Ramadhan utk Irfan sekeluarga & tak lupa utk semua bro’s & sis semua. Semoga kita semua berada di-dlm rahmat & pemeliharaan Allah SWT Ami..n

    Di-sini kak Ju, ala the one yang kasi dr gula2 Strepsil tu di workshop Spura yg baru lepas(ni bukan ungkit tau, cuma nak make  recall kakak yg cute2 ala yg nak buat islamic healing tu-lah..hee..hee..) Dr macam mana dah sembuh seluruhnya?

    Yes, memang personalised workshop di-Spura tu d tambah kawan2 ramah-tamah cuma akak ni agak lambat sikit dalam absorbing in learning but I m very keen person when learning something – orang yg nak mengajar aje kena banyak2 sabar….lah

    In-future can I just write to you if I having any problems in doing this Internet Website. Banyak perkara yang akak kurang faham. Lagi satu what is your opinion in the product (islamichealing health product) that akak intent to do? Pls comment doesn’t matter if the comment might hurts my feeling but appreciate if you could reply to my email addrs : ju_sani@hotmail.com

    Hope to hear from you soon

    Sekian & Ikhlas dari
    Kak Juariah

  16. salam,
    di kesempatan ini..sy pn ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM..dan pastikan puasa penuh ye..jangan bulan je yang penuh..dan kurangkan tido kerana ia hanya akan melemahkan badan ketika berpuasa..

    ==========================================
    Ketahui rahsia terbaru meningkatkan minat
    kanak-kanak untuk belajar di :
    http://www.kamusgambar.com/
    ==========================================

Leave a Reply

Your email address will not be published.