Cara Mendapat Jualan Dalam Masa 24 Jam Tanpa Kos

Assalamualaikum!

Dua perkara saya ingin kongsikan pagi ini bersama anda.

Pertama, suka saya kongsikan bahawa pada Jumaat lepas, online seminar atau webinar “Cara Mendapat Jualan Dalam Masa 24 Jam Tanpa Kos” yang saya jalankan mendapat sambutan yang amat baik dengan lebih 1,000 peserta mengikutinya dari rumah!

Saya juga mendapat permintaan untuk mengulangkan webinar tersebut dalam bentuk rakaman kepada mereka yang tidak dapat mengikutinya pada malam itu.

Berita baiknya, sekiranya anda terlepas dan ingin mengikuti webinar ini, rakaman ulangan kini telah disediakan untuk anda dengar secara percuma.

TETAPI, rakaman ulangan ini hanya disediakan sehingga hari esok, KHAMIS 16hb APRIL sahaja!

Sekiranya anda ingin mengikuti webinar “Cara Mendapat Jualan Dalam Masa 24 Jam Tanpa Kos”, pastikan anda mengikutinya sebelum ia diturunkan esok. Lawati http://www.irfankhairilive.com sebelum terlewat.

nokos

Kedua, ingin mengumumkan pengambilan Program Intensif Perniagaan Internet dan Strategi Media Sosial bermula 19hb April ini sudah hampir penuh dengan hanya 2 tempat sahaja lagi. Sekiranya anda atau kenalan anda ingin menyertai, saya amat mengalu-alukan!

Sejak 2005 lagi program yang dikendalikan oleh kami telah melahirkan paling ramai usahawan Internet di Malaysia. Sekiranya anda ingin memulakan perniagaan Internet dan memerlukan bantuan dan bimbingan, sertai kami di http://www.openedu.com.my/step-1.htm.

Juga, sekiranya anda menonton rakaman webinar di atas, terdapat sedikit special offer khas untuk anda yang ingin menyertai Program Intensif Perniagaan Internet dan Strategi Media Sosial ini.

Di bawah adalah sedikit ringkasan apa yang membuatkan program ini menarik untuk anda…

  1. Pakar Perniagaan Internet #1 Malaysia, Irfan Khairi sebagai pensyarah!
  2. Program 6 bulan- mendalami teknik, strategi dan tips memulakan dan mengembangkan perniagaan di Internet
  3. Bermula dengan teknik asas khas bagi mereka yang masih lagi baru dengan perniagaan Internet, sehingga teknik yang lebih maju/advance bagi mereka yang sedang menjalankan perniagaan Internet
  4. Program separuh masa- kelas bersemuka sebulan dua kali sahaja, dan selebihnya melalui online dari rumah.
  5. Tempat terhad & eksklusif – setiap kelas terhad kepada 50 peserta sahaja dan bukan beratus atau beribu peserta untuk memberi suasana pembelajaran yang lebih baik dan tertumpu.
  6. Business based assignment- tugasan adalah berdasarkan perniagaan anda jalankan. Sekiranya anda belum memulakan perniagaan, program ini akan membantu anda memulakan perniagaan Internet anda yang pertama melalui modul pertama untuk mencari perniagaan terbaik untuk anda.
  7. Sokongan dan coaching selama enam bulan- bersama Irfan Khairi Sdn Bhd membantu perniagaan anda berkembang di Internet.
  8. Bersama rakan-rakan baru sekelas yang mempunyai matlamat yang sama dalam menjayakan perniagaan masing-masing turut membantu!
  9. Pengambilan/kelas bermula 19hb APRIL, 2015 – *pengambilan BARU* TEMPAT TERHAD- hanya 2 tempat tinggal!

Lawati http://www.OpenEdu.com.my atau hubungi Cik Aie di 03-77292277 hari ini.

Jumpa anda di sana!

Irfan Khairi
Kuala Lumpur

Nota; dua link penting:

  1. http://www.irfankhairilive.com untuk mendengar webinar ulangan sebelum Khamis 16hb April (ESOK)
  2. http://www.OpenEdu.com.my untuk maklumat lanjut dan pendafataran program bersama saya.
The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

Leave a Reply

Your email address will not be published.