Penggambaran “Aura Rasa”, RTM

Hari ini saya baru selesai shooting untuk rancangan baru “Aura Rasa” yang akan disiarkan di RTM. Konsep rancangan ini adalah saya bertemu dan berbincang dengan pakar membaca Aura mengenai tenaga aura saya.

Insyaallah nanti saya akan kongsikan mengenai aura saya dan postkan gambar 😉

Kali ini saya dijemput sebagai “Selebriti Jemputan”. Selalu sebagai tetamu jemputan sahaja.

Baru la merasa jadi selebriti! 😉

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

19 thoughts on “Penggambaran “Aura Rasa”, RTM

  1. Assalamualaikum IRfan 🙂

    wow… bagus tu..dpat juga saya tau aura yang berada di sekliling Irfan..moga2 dpat menjadi pedoman untuk saya dan semua yg lain..

    way to go! 🙂 tahniah !

  2. Nampaknya dah ada aura sendiri…so tahniah..lontarkan aura supaya orang lain boleh merasainya..hehe

  3. asmkm, hi Irfan, pekabar? ..aura?

    Biasanya orang yang dah baca buku Anthony Robbins ada kelebihannya tersendiri dan tau sedikit selok belok NLP,mind control dan dan kecerdasan emosi. Saya rasa Irfan ada juga “aura” sendiri dan teknik minda sendiri yang Irfan amalkan. Pastinya positive thinking.

    Jadi jutawan memang mencabar. Tapi dengan mind setting seorang jutawan (millionaire minds)dan usaha berterusan, insya allah boleh dicapai. Saya juga ingat kata-kata Irfan (“saya bermula dari bawah dan berusaha keras untuk mencapainya”) sejak dari pertama kali saya membaca ayat tu, sampai ke hari ni.

    Semoga Irfan terus success dan dapat membimbing lebih ramai orang. Satu hari nanti, saya mahu buat begitu juga, sharing my knowledge, my skills to others.Thanks for the info! – shueqry

  4. Saya tengah tunggu jugak bila nak ke udara rancangan Gedik Santai yg mejemput sebagai tetamu undangan.Tak pernah saya nengok dalam TV.Kick-Start tue pun dah lepas ker..Agaknya,tak lama lagi suara pun boleh dengar kat radio atau berlakon filem…”Jangan Toleh Belakang”…

  5. Bercakap tentang Aura teringat saya kepada seseorang yang saya kenali yang boleh tenaga aura dengan hanya mengetahui tarikh lahir sahaja (numerologi).
    Beliau juga mengadakan bengkel untuk individu mengenal pasti aura ataupun potensi diri dimasa hadapan ( bukannya ahli nujum 😀 ). Beliau menganalisa tenaga yang ada pada seseorang untuk mencapai sesuatu kejayaan di masa hadapan.

    Kita semua ada potensi untuk berjaya, cuma kekuatan aura/tenaga kita saja yang tidak diketahui untuk sampai kematlamat yang kita ingin capai. 😉

    Beliau adalah peserta Bengkel Khas… P2@..DotCom yang saya adakan baru-baru ini.

    Satu topic yang panjang untuk dibincangkan dan sememangnya Doc. mempunyai tenaga aura yang kuat kerana telah pun berjaya 🙂 Syabas! Irfan.

    Hisham;
    “Hubungi En. Eddy 016-2379856 untuk mengetahui tentang tenaga aura anda”

  6. the benchmark is not high enough 🙂 I’m just warming up je ni Irwan.

    ok, kejap saya akan post sedikit lagi mengenai shooting semalam. posting semalam saya guna PDA sahaja, tak sepat sebab jadual semalam amat penuh.

    minta siapa yang pakar aura, boleh kongsikan sedikit sebanyak…

  7. Mungkin jugak ada kaitan dengan “aura seri” dan “aura genius”Tapi,betul kata Irfan,benda alah nie terlalu subjektif,terpulanglah pd penerimaan masing2.Bagi saya,sedangkan batu pun hidup dan ada aura,inikan pulak manusia.

  8. Memang benar ,story tentang aura ni memang lama dah saya tahu.Masa study kat Japan dulu penghujung 80 an ,ada ditunjuk dalam TV sana.Dan ada kamera khas yang digunakan untuk mengambil gambar seperti gambar Irfan tadi.Jika kita dlm keadaan sakit,aura bahagian yang sakit tu akan menipis dan warna yang berlainan.Kejadian manusia ni mmg menakjubkan,dari bau badan,rupa paras dan cap jari yang berlainan.Kekaguman tu menghubungkan kita kepada Penciptanya……

Leave a Reply

Your email address will not be published.