Rakaman Gedik Santai, TV3

gs.jpgKali ini saya dijemput sebagai tetamu dalam siri talk-show baru, Gedik Santai di TV3.

Gedik santai adalah rancangan talk-show baru yang diacarakan oleh dua pengacara popular, Raja Azura (Kak Engku) & Sharifah Azranirah. Talk show based sitcom ini mengenakan konsep baru. Untuk pilot episode (episod pertama), 3 tetamu jemputan iaitu Syafinaz (judge One In A Million), pelakon Zahida Rafiq dan saya.

Bagi sesiapa yang berminat, ni jemputan khas ni. Datanglah untuk rakaman Gedik Santai di Sri Pentas 2 (Azran Alam) pada hari Jumaat ini jam 3.00-6.00ptg. Jangankan tengok di TV, tengok saya secara live recording lagi tu 🙂

Sebenarnya, takut2 sikit pun ada sebab Kak Engku & Sharifah Azranirah memang kaki mengusik. Bersedia saja lah saya 😉

Terima kasih kepada TV3 sekali lagi kerana tidak jemu-jemu menjemput saya. Amat berterima kasih oleh kerana kini, media penyiaran (kesemuanya) juga memberi peluang usahawan Internet menjadi personality. A good news untuk semua usahawan Internet (nanti takde la orang pandang usahawan Internet sebelah mata)!

Jangan lupa, bagi mereka yang takde kerja, boleh kita jumpa Jumaat ini 🙂

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

21 thoughts on “Rakaman Gedik Santai, TV3

  1. Kebetulan saya kerja di Azran Alam

    Boleh masuk je ke? Tak de pas masuk ke.. untuk tengok secara live recording tu!!!

    A good news untuk semua usahawan Internet (nanti takde la orang pandang usahawan Internet sebelah mata)! 🙂

    Jangan lupa, bagi mereka yang takde kerja, boleh kita jumpa Doc. Jumaat ini.

    Hisham;
    Nak buat appoinment terus nak jumpa Doc. lepas recording boleh ke? 😀

  2. saya boleh datang! waah…ni peluang nk tgk IK secara live sebelum pegi workshopnya satu hari nanti insyaAllah…:-) tp sri pentas 2 shah alam katne ek?sape leh bg info?

  3. dis friday ader test kimia bahan la doc….=(…nak rush skudai – shah alam…pyh rasanyer tuh….nmpknyer kene tgk kt tv jela….

  4. Syabas 🙂 Jemputan sebagai tetamu di Tv3 ini juga adalah satu bentuk pengiktirafan oleh pihak media di atas usaha segala gigih dan kecemerlangan dalam mendidik dan melahirkan para usahawan internet di Malaysia..

  5. tahniah irfan,

    semoga ilmu komunikasi yg ada pada anda dpt
    dipraktikkan utk mengatasi usik2 pd
    Kak Engku & Sharifah Azranirah.

    nampaknya ramai usahawan internet diberi
    peluang utk mepromosikan diri di media elektronik sekarang,
    alhamdulillah, satu perkembangan/berita positif kpd semua IM.

    rakaman?
    bila boleh tengok kat tv pula
    rancangan tu?

  6. bagus sbb dah diberi banyak pendedahan oleh media skrg ini. Sbg pioneer dlm IM Malaysia dan dijangka iannya akan mencelikkan semua rakyat Malaysia berkenaan IM ini.

    emm kalau tak keje nak gak pergi..tp tgk tv jelah nanti. lgpun i was your ex-participant in your course dan jumpa lagi dlm pesta buku tahun lepas.. 🙂 well done

  7. Gedik santai..program baru tu .yang saya ingat program ni seperti orang kata jalan tergedik-gedik.lantaklah.. walaubagaimanapun tahniah kerana diundang dlm rancangan tu.Bila disiarkan ya?

  8. memang laku la doc skang ni…

    nak dapat idea bernas?
    – amalkan ayat seribu dinar tiap-tiap hari,baca 20 kali sebelah pagi dan 20 kali sebelah petang.
    seribu dinar tu kan bermaksud duit, mesti khasiat ayat ini berkaitan dengan rezeki bukan?
    insyaAllah

  9. Assalamualaikum ,

    Alhamdulillah, nampaknya usaha untuk mengetengahkan perniagaan internet di Malaysia semakin success, saya doakan semoga and family dimurahkan rezeki dan berjaya mempertabatkan perniagaan internet di negara kita ini…InsyaAllah.

    Tapi yang sedihnye, saya tak dapat pergi so terpaksa lah tengok TV.

    Congratulation !

    See u all again tomorrow and assalamualaikum,

    Azmin Wil
    “I do it and prove it BEFORE I teach it”
    http://www.AzminWil.com/

  10. bila rakaman ni nak di tayangkan kat TV3? saya jarang/takpernah tgk rancangan sebegini, i’m soooo in CSI ke,supernatural ke :). tp kalo doktor ada dlm rancangan ape sekalipun…saya pasti akan tgk juga! bila slot gedik santai ni yer? setiap hari ape ek?

  11. Irfan Khairi Wrote:
    A good news untuk semua usahawan Internet (nanti takde la orang pandang usahawan Internet sebelah mata)!
    ————————————————
    Bro,
    Saya Sokong…

  12. smekom,pe kabo dato n datin?saya adalah penggemar no 1 rancangan ini..di kolej shahputra, sy sering kali dijemput untuk menjadi pengacara rancangan seperti ini..untuk itu,saya mengesyorkan agar pengacara rancangan ini datang ke kolej shahputra untuk bercerita lebih lanjut tentang rancangan ini…saya rasa rancangan ini mampu bersaing dengan talk show seperti oprah winfrey…bye2….

Leave a Reply

Your email address will not be published.