StormReaders 2U di JB – Fullhouse

Ahad lepas saya mengadakan sesi talk “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik Dari Rumah” di JB tajaan StormReaders2U.
Berikut adalah antara gambar yang sempat dirakam di Crystal Crown JB…

jb1.jpg
Ramai hadirin memeriahkan majlis
jb3.jpg
En Syah selaku Pengurus besar Stormreaders memberi taklimat ringkas
jb2.jpg
Beruntung di JB kerana Abang Abu turut memberi sesi percuma- gawat dewan dibuatnya.
jb4.jpg
Sesi “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik Dari Rumah”

Ramai yang telah ketahui kaedah menjalankan perniagaan dari rumah secara automatik sempena “mini tour” saya di KL dan minggu lepas di JB.

Ada bad news sikit πŸ™ Unfortunately, mini tour ke KB, kelantan terpaksa di tangguhkan. Sepatutnya akan diadakan pada Jumaat ini (esok), tetapi, akibat “Jom heboh” TV3 yang dijalankan di kawasan dewan yang kami booking, jalan didepannya di tutup dan menyukarkan hadirin. So, lepas perbincangan dengan pengurusan dewan, mereka cadangkan untuk tangguh dulu. Harap maaf ya bagi mereka dipantai Timur…

Good news pula bagi mereka yang di Lembah Klang, kami akan mengadakan satu lagi sesi “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik Dari Rumah” pada hari Ahad 4hb April. Ianya akan diadakan di PJ kali ini di Hotel Singgahsana, PJ. Pada jam 2.30 petang-5.30 petang. Dengar-dengar cerita Abang Abu juga akan turut serta memberi sesi percuma juga. Ditaja oleh StormReaders2U.

Bagi kawasan-kawasan lain, insyaallah April ini kami akan ke Ipoh, Kedah dan KB… (maaf sekali lagi kepada warga KB kerana terpaksa di tunda)

Kalau anda ingin tahu “Cara Menjalankan Perniagaan Secara Automatik Dari Rumah”, sertai mini tour kami ok. Atau, kalau nak versi sepenuhnya, boleh sertai Workshop Jutawan Internet kerana ia adalah antara modul yang terkandung dalam workshop ini. Klik di sini untuk maklumat lanjut workshop Jutawan Internet. Workshop Jutawan Internet adalah sesi tertutup dengan <15 pesertaΒ  sahaja. Jadi, lebih mudah berinteraksi dengan saya.

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

16 thoughts on “StormReaders 2U di JB – Fullhouse

  1. First of all, tahniah diucap kepada Saudara Irfan dan Team Stormreaders2U di atas semua usaha ni. πŸ™‚

    At first adik saya (Md Taib; yang juga adalah salah seorang keluarga besar Team Stormreaders2U ni :)), beritahu yang ada talk ni di Kota Bharu, saya begitu excited untuk attend. Yalah… nak ke tempat lain, tak ada ruang rasanya…

    Then, masa saya mesej Saudara Ariff Hamdan semalam, dia beritahu berita ni (sedih gak… sob… sob… Huhu :D).

    Anyway, diharap Team dapat buat satu masa nanti. InsyaAllah, saya antara yang pasti hadir. πŸ™‚

    Yang Ikhlas,
    Mohd Azam (user youtube – YangAkuSegala) πŸ™‚

  2. Assalammmualaikum en irfan….terima kasih atas kedatangan en irfan ke jb…saya ada disana semasa seminar tersebut dan terima kasih atas kesudian irfan bergambar dgn saya….diharap stormreaders rangkaian irfan terus perkembang…

    -ijal-

  3. Salam IK.

    seronok dapat jumpa IK kat JB.
    byk ilmu dapat ditimba..

    hish hish…(kembang idung)
    saya yg kat belakang IK n Abang Abu – baju kolor putih dalam gambar..hehe πŸ™‚

  4. Salam,

    Tahniah IK!

    Saya semakin bersemangat untuk menjalankan perniagaan dari rumah dan secara online.

    Sejak dari seminar di JB tempohari, saya juga sudah menjadi sebahagian daripada Stormreaders. Semoga perkongsian ilmu akan berterusan.

    Terima kasih IK!

  5. Wah, sejak IK join Stormreaders, makin meletop2 program ni..

    Bila nak sampai Kuantan ni? Walau dah pergi yg kat KL aritu, sy pasti akan datang jugak sekali lagi kalau dibuat kat Kuantan :p. Bawak sekali seisi keluarga!

  6. Sayangnya pada hari tersebut…saya tak dapat hadir atas sebab2 yang tak dapat dielakkan…

    Ramainya yang hadir…. orang JB memang sporting….:)

  7. Tahniah sekali lagi buat IK

    Walaupun semasa talk di Vistana Hotel saya tidak terpanggil untuk menyertai Stormreaders, tetapi atas sebab ia lain dari yang lain saya telah turut serta menyertainya.

    Bagi rakan-rakan semua yang belum menyertai stormreaders boleh lihat di web site saya “rahsiastormreaders.com” untuk maklumat lanjut. Banyak manfaat anda akan perolehi darinya …

    Shamsul
    http://www.rahsiastormreaders.com
    http://www.kilauankerongsang.com
    http://www.mentorjutawanebook.com

  8. Salam..
    Sedih rasenye bile mini tour ke kelantan terpaksa ditangguhkan.Sy antara org yg dtg pd mlm itu ke hotel raudhah utk menghadiri seminar itu.Sedih bile dpt tau seminar terpaksa ditangguhkan.Rmai jgk yg dtg pd mlm tu.Sy rela tidak menghadiri ‘Jom Heboh’ pd mlm itu utk ke seminar Irfan Khairi.

    Sekarang masih setia menunggu seminar tersebut diadakan.Sy yakin rmai org pantai timur yg menunggu seminar tersebut diadakan di kelantan.

  9. Salam..

    Setinggi2 tahniah Irfan Khairi mentor hebat dgn idea2 beliau..terima kasih dgn idea2 Ik yang byk membantu saya dlm perniagaan…
    You R the Best…

  10. salam sejahtera…saya ingin bertanya dgn En.Irfan mengenai talk di kedah.Bila n lokasi di kedah untuk talk En.irfan….terima kasih.

Leave a Reply

Your email address will not be published.