Ucapan Selamat Hari Raya & Sembang Raya…

Sebelum anda cuti balik kampung, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan…

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. Dengan Ingatan Tulus Ikhlas!

Kepada semua pembaca Tip Satu Minit (anda lah tu!), Pembeli buku RJJIT & SOIMR, Pembeli CD Rom Langkah 1-2-3 serta peserta Workshop Jutawan Internet.

Kita buka ruang pendapat Tip Satu Minit untuk bersembang-sembang sempena raya ni… berkenal-kenalan sempena bulan mulia, hari mulia!

Jadi, sesiapa sahaja, join in bersembang… kita cuti daripada Tip Satu Minit sekejap 🙂

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

63 thoughts on “Ucapan Selamat Hari Raya & Sembang Raya…

  1. Raya ni saya beraya di KL sahaja… 🙂

    Walaupun kampung di Kuala Kangsar, sudah bertahun2 tak balik sejak nenek meninggal. Jadi beraya di ibu kota.

    tahun ni saya takde open house… sebab tak sempat buat 😉

    Bagi yan gakan balik kampung esok/lusa, berhati-hati di jalan raya!

  2. raya nanti,saya akan buat roadshow satu semenanjung…(sedara ramai..kena la pi melawat semua)..time mcm ni le nak kenal siapa sedara kita..ntah-ntah irfan tu pun sedara jauh saya…ahahahahha…..jgn marah , saya gurau je…bulan puasa ni kena banyak bersabar…eehhehehe

  3. Selamat Hari Raya kepada Irfan & semua tetamu tip satu minit.Banyak ilmu saya dapat.
    Kg saya kat Taiping sebenarnya tapi sebab nenek dah duduk di Seremban,jadi rumah di Taiping sunyi sepi..kalau tak boleh jugalah jumpa sedara mara yang ramai datang berkumpul.Tapi sekarang ni dah macam tak meriah sebab masing-masin beraya di tempat sendiri.Raya ni yang seronok kalau ada port @ tempat berkumpul beramai-ramai….

    Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin kalau ada yang saya taipkan di sini menyinggung mana-mana pihak ke saya minta maaf k…

  4. Assalamualaikum.

    Selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua.

    InsyaAllah malam ni saya akan bertolak balik ke kampung di Kedah. Jauh juga perjalanan saya , sebab skrg saya kerja kat Johor.

    Jumpa lagi selepas raya nanti.

    Wassalam.

  5. Bagus juga ada ruangan sembang sikit sempena nak raya ni.

    Saya selalu juga baca Tip 1 minit Irfan, semenjak dua bulan lalu. Pernah saya hantar email, tentang perniagaan internet, tapi tak ada response. Yalah masa tu saya bukan peserta kursus. Tapi saya akan jadi peserta kursus 18 Nov ni. Harap email saya jangan diabaikan lagi ya.

    Raya ni saya sekeluarga beraya di Batu Pahat, Johor. Dah lama juga tak beraya di Sareikei, Sarawak. Tak apalah. Yang paling ditunggu nak ke KL utk workshop JI.

    Selamat Hari Raya untuk semua. Semoga gembira bersama keluarga berhari raya. Hati2 memandu.

  6. Selamat Hari Raya semua. Tahun ni, balik raya kat Seremban dulu, lepeh tu balik Kuale le keme…kat Padang Cangkat, belakang Istana. Yea yea, syoknya berkumpui rame-ramei..

  7. Selamat Hari Raya kepada Irfan dan keluarga. Tahun ni sy dan keluarga balik beraya kat kpg. Suasana lain di bandar. Wlupun kpg jauh di pedalaman swak. tp best sgt. paling best blh mkn kat masjid ramai2 waktu pg dan petang raya pertama. tak ketinggalan kek lapis swak sbgi ‘kepala meja’ kami. raya ni sy buat 4 jenis je kek lapis. agak2 kek ni blh diniagakan kat internet tak doktor?

  8. aik…. ramai pun kasi response. ingat dah balik kampung 🙂

    eileen/ayu: my krew terima terima beratus email sehari (walaupun we all berusaha untuk membalas semua). keutamaan diberikan kepada peserta. tak percaya, boleh tanya hidet & linot… 🙂 dan lain2.

    masak la saya raya ni… anak buah ramai! jangankan anak buah, orang tua2 pun ramai gak. ha ha…

  9. selamat hari raya Irfan dan semua yang sentiasa ada lepak kat tip satu minit ni,
    maaf zahir batin

    saya orang pantai timur,kelate…
    balik lah agaknye..

  10. Untuk semua kaum muslimin dan muslimat, tak kira dimana sahaja berada …

    كل عام وأنتم بخير
    كل سنة وأنتم سالمين
    من العائدين والفائزين والمقبولين

    dari : Ustaz Abd Rahman Jamaan
    admin BelajarBahasaArab.com

  11. selamat hari raye semua yg sentiase setia ngn tip satu minit ini…
    raye kali ini biase je…final exam lepas raye..alhamdulillah projek final year dah present..lega giler… 🙂
    sy balik raye kat tganu…balik jumaat ni..ok kepade semua selamt hari raye maaf zahir dan batin kepada semua…

  12. Tahun ni saya tak boleh nak beraya sakan. Sebab masalah ekonomi (fresh graduate baru cari kerja). Apapun banyak planning business selepas raya nanti. Semoga tahun ni yang terakhir beraya dalam kekurangan.;) SELAMAT HARI RAYA!Maaf zahir batin semua.

  13. Untuk semua kaum muslimin dan muslimat, tak kira dimana sahaja berada……

    Saya Dapat Mengenali Mu, Persamaan Yang Tidak Silap, Walau Apa Jua Yang Berlaku Dalam Kehidupan Anda, Anda Tetap Makhluk Tuhan, Tuhan Pastinya Bangga Dengan Mu.
    Dengan Ingatan Tulus Ikhlas Maaf Zahir Dan Batin.

  14. hi semua..

    salam raya dari saya di kota kinabalu ini…jauh di mata dekat di hati..
    slaam raya, lebatan mulai menjelam lagi..
    selamat hari raya!!!

  15. Ada 5 hari lagi Ramadhan Al-Mubarak bakal meninggalkan kita, entah jumpa lagi entahkan tidak di tahun hadapan, entah tahun ni amalan di terima entahkan tidak, Allah saje yang tahu. Kepada pengunjung2 laman web saya ucapkan Selamat Hari Raya MinalAidil Walfaizin. Bulan Puasa ni mungkin ada yang dah kurang merokok, lepas ni teruskanlah berhenti. Kepada Irfan, terima kasih di atas tunjuk ajarmu, ilmu mu memang tak terbalas, moga Tuhan akan membalasnya. OTW ke kg tu berhati-hati di jalan raya. “Don’t ink b4 berbuka but ink after BUKA”. ntah apa2 ntah aku ni.

  16. berapaaalah agaknya Irfan Khairi bagi duit raya ye….? Nak tumpang berator ngutip duit raya belakang anak sedara kome boleh dak?

  17. Selamat Hari Raya Idulfitri kpd semua, khususnya kpd Irfan Khairi.

    Kalau ada tersalah dan tersilap masa bagi komen harap dimaafkan.

    Raya tahun nih saya dan isteri balik kg di Kota Bharu, Kelantan, guna kuasa veto..hehe

    Jauh jgk perjalanan dari Penang nak pegi KB nih.

  18. Selamat Hari Raya Semua..

    Tahun ni saya spt biasa balik kampung ayah dan mak saya di Kuala Kangsar..

    Mgkin balik hari Ahad kot.. Dan semestinya tersekat dalam kesesakan.. He he 😛

  19. Saya mempunyai pelan untuk mengemaskini kembali nama saudara-mara, datuk moyang untuk lebih kenal-mengenal kemudian hari.
    Setakat ni baru ada sedikit nama-nama dah saya catit.
    Semoga Hari Raya kali ini akan lebih dapat kenal-mengenal dan hubungan menjadi akrab.

    سلامت هاري راي اعيدال فطري. معاف ظاهير باطي

  20. Assalamualaikum..

    Salam AidilFitri, Maaf, Zahir & Batin kepada Irfan dan Team Rahsia Internet.com. Terima kasih atas support yang anda berikan terhadap laman web My-Name-Card.com. Saya amat terharu dan menghargainya. Anda semua telah meningkatkan kredibiliti perniagaan saya. Syukran!

    Jua Salam Aidilfitri buat sahabat Tips 1 minit yang turut memebrikan buah fikiran dan ada yang menjadi pelanggan saya. Saya belum ada blog sendiri, jadi ucapan terima kasih dan sokongan saya buat anda semua! (tumpang kejap kat sini aje la!..boleh aaa.. . 😉 )

    Harap semua dapat memandu dengan berhemah, bacalah doa sebelum memandu, berhenti dan rehat jika mengantuk. Ingat keluarga tersayang yang sama-sama sekereta, yang menanti di kampung..

    Jua dalam keghairahan berhariraya.. jangan diabaikan malam-malam terakhir di bulan Ramadhan ini, banyak berkat dan keajaiban.. turut membantu perniagaan dan kehidupan kita kelak.. didunia dan akhirat!

    Wassalam..

    Hj. Hayat sekeluarga..
    Hj. Hayat dan team My-Name-Card.com
    Hj. Hayat dan team onetouchcreative.com

  21. Alamak… saya selalu terlambat… ape pun saya nak ucapkan Selamat Hari Raya,Maaf andai ada salah dan silap, buat Irfan sekeluarga,Krew Rahsia Internet dan tak lupa juga peserta workshop 13 may 2006… Sape2 org Perak, meh la datang rumah saye… =D

  22. ASM wr.wb
    Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada dan semua pembaca Tip 1 minit. Kalau ada terkasar bahasa, saya pohon ribuan kemaafan. Tahun ini saya balik Muar Johor. Meh laa, kalau nak makan mee bandong dekat tanjung..

  23. Selamat Hari Raya kpd Irfan Khairi, Osman Affan, krew Rahsia Internet & pengunjung setia blog ini.

    Ini tahun pertama beraya dgn segala perbelanjaan hasil dari perniagaan di internet. Syukur alhamdulillah.

    Hmmm… bila agaknya internet traffic meriah kembali selepas raya nanti?

  24. Tak nak ketinggalan juga nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua.Berhati-hati ketika memandu.Semoga kedatangan Aidilfitri kali ini membawa seribu kejayaan dan kebahagiaan.

  25. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin Tulus ikhlas dari noorizamshah.com buat Krew RahsiaInternet dan pembaca blog

    Raya nih lebih meriah rasanya.. pasal bisnes internet mula memberi impak!

    Kepada yang nak balik kampung hari ni.. berhati2 k.

    Jumpa lagi selepas raya kedua! 😀

  26. Selamat Hari Raya pada & Krew n semua pembaca blog ini…tahun ni sederhana je tapi meriah sikit ada orang baru…so raya tahun ni balik muor pas tu nogori…

  27. Selamat Hari raya Aidil Fitri…. maaf zahir batin. Saya masih baru lagi mengikuti tips irfan..tapi saya dah baca buku Rahsia Jutawan Internet dan hasilnya sangat positif hingga saya berani memulakan perniagaan sendiri.

  28. Selamat Hari Raya juga kepada Krew,juga pembaca tip satu minit semua dengan ucapan ,Berhati-hati semasa memandu,Kepulangan untuk dirai bukan untuk ditangisi.

    ambo balik kelate. 😀

  29. Internet traffic akan meriah kembali lepas raya… berkemungkinan seminggu lepas raya baru meriah 🙂

    Tip Satu Minit cuti panjang sikit…

    Hari ni kami ada hantar berita perancangan Irfan Khairi Sdn Bhd terbaru melalui Newsletter Rahsia Internet. Bagi yang tak subscribe, tak tahu lah berita tersebut 🙂

    Anda boleh subscribe di http://www.rahsiainternet.com

  30. As’kum Irfan..

    Saya Mohd Imran b. Shamsudin dari Kuantan, Pahang. Bekas anak didik pada 22 hb. April 2006 tempoh ari. Di sini saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada kerana membuka mata saya mengenai biz internet nie.

    Saya rasa jika saya x tau mengenai buku dan juga mengenali agaknya lambat la saya tau adanya biz internet nie.

    la orang yang first berkongsi rahsia berkenaan biz internet nie kepada masyarakat Malaysia. Buktinya masyarakat mula berbicara mengenai biz internet nie.

    Skrg saya dlm pembinaan laman web yang pertama. Insyaallah paling lambat bulan 1 2007 dilancarkan.

    Doakan kejayaan anak2 murid yer dan juga halalkan ilmu yang berikan pada kami. Akhir kata Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. Moga Allah murahkan rezeki saudara lagi dengan usaha yang buat nie.

    Teruskan usahamu my sifu.. Irfan Kahiri 🙂

  31. assalammualaikum semua..

    tahun ni kami balik beraya kat johor kali pertama selepas berumahtangga… malam ni nak bertolak. jauh jugak perjalanan dari png ke johor ni.. apa apa pun..

    Selamat Hari Raya di ucapkan kepada semua forumer terutama sekali irfan…

  32. meriahnya….

    tiap2 thn sibuk nak blik kg tp thn ni mmg dah tak perlu susah2 ive sb mmg tngal dekat dgn umah mak n mertua kat jitra nih.

    cuma sedih skit sbb suami takleh beraya bersama sbb dia kursus kat bangladesh. thn ni jika ikut giliran beraya kat umah mak sendiri tp sbb pak mertua bru ja meninggal bln 8 aritu jd p la beraya kat umah mak mertua. lgpun anak2 dia suma takleh blik sbb dah cuti masa bln 8 tu lama. tngal la menantu sorang ni.

    selamat hari raya semua orang dan berhemahlah ketika memandu. maila raya kat umah saya kat pdg golf jitra nih…

  33. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin..
    Dr kalau free buat open haouse jemput2 la ye? hehhe.. terima kasih diatas tips satu minit ini.. Amat berguna untuk org macam saya! Bestnya buat promosi kat UK n France. Nak ikut sekali bleh? hehe… Take Care

  34. Irfan,
    Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin. Semoga you terus dimurahkan rezeki selagi you tidak kedekut ilmu dan pemurah dalam segala hal kehidupan.Juga saya mengharapkan you tidak lupa untuk menjaga sembahyang lima waktu secara berjemaah di Masjid atau surau yang paling hampir. Saya bukan orang alim tetapi saya sedih bila orang Islam tidak menjaga sembahyang lima waktu. Ini bukan nasihat cuma untuk peringatan bagi diri saya semoga saya ada kekuatan untuk memelihara sembahyang lima waktu.Sesiapa perniagaan dan jualbeli tidak melalaikan dari mengingati Allah akan dapat masuk Syurga tanpa Hisab. Wassalamualaikum warah matullah.

  35. askum dan sume umat islam..

    selamat pulang ke kampung. . dan kpd yg menyambut deepavali tu selamat hari deepavali..

    saya sekeluarga akan balik ke cendering, tganu pagi esok. hopefully jln x sebokla..
    k.. slamat ari raya.. maaf zahir batin..

  36. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin..
    ..Apabila Berjuang, Berhadapanlah Dengan ‘Cabaran’ Dengan Hati Waja Dan Berani.. Elakkan Berpaling Atau Cabut Lari Dari ‘Cabaran’ Kerana Bimbang Ia Akan Menyerang Atau Membunuhmu Dari Arah Belakang…
    Wahai WIRA & SRIKANDI IT yang terlatih..
    Special Wishes To All esp IRFAN Recruits..

  37. Assalamuaikum,

    Apa khabar semua.Saya ucapkan selamat hari raya,dan berhati-hati dijalan raya kpd yg beraya di kampung tu(termasuk saya ;))Wassalam

  38. Selamat Hari Raya Aidilfitri..buat .sekeluarga dan juga semua pembaca Tips..1 Minit….berhati2 di jalan raya..saya balik beraye 23/10…Kelantan

  39. selamat hari raya especially kpd IK

    tima kasih kerana byk membuka mata tentang biz internet…

    tima kasih…
    Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin..

Leave a Reply

Your email address will not be published.