Mentor Jutawan dilancarkan!

Yang ditunggu telah tiba! Mentor Jutawan kini dilancarkan 🙂

 

 

Sejak soft-launch 2 hari lepas, ramai telah pun membeli Mentor Jutawan. Ucapan terima kasih kepada semua yang telah membeli, walaupun soft launch tanpa baca website/testimonial. Kiranya off the bat, anda sudah mempercayai Mentor Jutawan!

Alhamdulillah juga, berpuluh-puluh email positif yang diterima dari pembaca. nanti saya akan compilekan untuk dimuatkan di ruang testmonial Insyaallah.

Jadi, bagi mereka yang belum lagi mendapatkan Mentor Jutawan, kerana nak tahu lebih lanjut sebelum beli, apa kata lawati http://www.irfankhairi.com/mentor

Semua info mengenai Mentor Jutawan ada di sana… 🙂

Nota:

  • Mentor Jutawan masih lagi baru dan kini versi 1.0. Biasanya dalam sebulan dua produk di lancarkan, berbagai-bagai pembaharuan, penambahan dan pembetulan di lakukan pada ebook tersebut (maklumlah, tiada produk yang perfect). Jangan risau, sekiranya berlaku sebarang perubahan, penambahan dan pembetulan, anda yang sudah membeli akan mendapat free upgrade bila tiba masanya.
  • Penting: bagi yang dah beli, saya cadangkan download versi terbaru. Gunakan link yang sama, username & password sama seperti dalam email yang anda terima oleh kerana versi terbaru mengandungi beberapa free gift yang tidak terdapat masa soft launch

mentorlogo-small2.gifOkay… sekarang mengenai program affiliate mentor Jutawan pula, yang ramai tertunggu tunggu sejak awal minggu ni. Sukacita dimaklumkan, program affiliate Mentor Jutawan Beta telah pun dibuka untuk pendaftaran!

Mengapa Beta? Seperti ebook, pada fasa awal, semestinya ada perubahan untuk jadikan program ini lebih sempurna. Jadi dalam sebulan dua ini, beberapa perubahan akan dilakukan bergantung kepada komen & permintaan affiliate. Secara ringkasnya, buat masa ini (sempena launching):

  • Komisyen bagi setiap jualan adalah RM10. Ertinya, komisyen 25% dan bukan 20% seperti saya sebutkan sebelum ini.
  • Komisyen bagi 2-tier adalah RM2 (sub affiliate)
  • Pembayaran dilakukan terus ke bank account anda. Jangan lupa isikan maklumat bank anda di bahagian profile.
  • Pembayaran kami nak cuba cara special sikit… akan di bayar 2 kali sebulan. Macam cadangan gaji pegawai kerajaan 🙂 Pada 1hb dan 15hb setiap bulan. So, anda dapat komisyen dengan lebih cepat & kerap!
  • Pembayaran minimum dari pihak kami, kami cadang pada RM20

Ok. Buat masa ni, itu beberapa maklumat. Seperti saya sebutkan, ini fasa Beta, jadi diberi masa, kami akan tweak kan lagi program affiliate Mentor Jutawan untuk bagi lagi cantik dan memberi pulangan terbaik untuk semua.

Juga, saya cadangkan anda baca terms & conditions ketika signup. 2 perkara yang penting adalah, dalam mempromosi, Spamming, tak boleh. nanti kena ban. Also, bagi yang cuba nak buat klik/sale fraud, sistem kami install memang canggih. Kalau didapati melakukan, kena ban. Jadi, dalam menjana pendapatan melalui Mentor Jutawan, biarlah cara beretika. Oleh kerana IKSB mempromosikan perniagaan Internet yang sebenar, we will not compromise tindakan-tindakan yang tidak beretika. Terus kena ban.

So, jangan berlengah lagi… boleh daftar sekarang di http://www.irfankhairi.com/mentor/affiliate

Tip:

  • Sebaiknya anda memiliki ebook Mentor Jutawan oleh kerana baru anda tahu apa sebenarnya anda jualkan. Lagipun, takkan rugi punya sebab terlalu banyak info berharga di dalamnya.
  • Cara terbaik untuk mendapat jualan adalah melalui review. Lakukan review ikhlas mengenai Mentor Jutawan dan sertakan link affiliate anda.
  • Minggu ini, saya akan buat “Minggu Mentor Jutawan” dengan meletakkan sedikit extract temubual di Tip Satu Minit. Tujuannya adalah untuk memperkenalkan lagi Mentor Jutawan kepada orang ramai supaya memudahkan anda untuk mendapat komisyen dari jualan & 2-tier.

Sekiranya ada soalan, boleh tinggalkan di ruang comment di bawah. Juga, saya minta bantuan mereka yang sudah familiar dengan “program affiliate” untuk bantu rakan2 yang tak berapa familiar dengan program affiliate. Takut saya tak terjawab semua soalan2 nanti 😉

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

42 thoughts on “Mentor Jutawan dilancarkan!

  1. Akhirnya penantian berakhir jua…tak sabar nak promote ni…ilmu dapat,side income pun dapat.

  2. Dah baca dahhh Sifu!!…Fuhhh very inspiring lah! Kisah-kisah benar tuuu.. 8 Jutawan lagi!!…kisah dari kegagalan kepada kejayaan! Bukan senang nak dapat cerita-cerita dan real info dan tips macam ni. Great Job!

    Bagi I lah Sifu, affiliate program for this ebook ni memang bagus lah boleh tambah side income, TAPI Ilmu dari ebook Mentor Jutawan itu sendiri adalah punca Income yang sebenar.

    Insya-ALLAH dari ebook ini, bro love akan lebih berjaya di masa hadapan dan berlipat kali ganda incomenya!! 😉

  3. heheh…baru skang Dr Ik bukak untuk affliate…dah lame member2 kite kat sini duk tunggu rupenye…:)

  4. Salam IK,

    Terlebih dahulu, terima kasih kerana
    menyediakan program affiliate untuk
    “mentor jutawan”.

    Saya setuju dgn cara review produk ni.
    Dari pengalaman saya, melalui cara
    review produk ni, peratusan untuk
    membuat jualan lebih tinggi.

    Mungkin ada pembaca yang dapat detect
    keikhlasan kita mengulas kot. 🙂

  5. Saya pun nak join affliate, tak sabar nak promote terus.

    All the best untuk semua.

    Sifu Irfan Khairi, tq bagi peluang perniagaan..

    tak sabar nak jumpa sifu nanti..

  6. tanye sikit…untuk daftar program affiliate mentor Jutawan…apa yg dimaksudkan dengan website url tu..saya dah tak sabar nak join ni cuma tak faham pasal website url tu je..

  7. saya antara yg terawal ebook IK dan baru register td. Saya ada sedikit persoalan di sini.
    1. Untuk menyertai program affiliate ini, perlu register dulu bayar ebook kemudian atau sebaliknya?
    2.(saya>tajaan>tajaanlevel2>tajaan level3)
    Mengikut dari pemahaman saya, pada level tajaan, saya akan dapat rm10,tajaanlevel2 rm2.betulkan saya jika tersilap. pada level3 dan seterusnya saya masih berpeluang mendapat bayaran? ini adalah gambaran untuk tajaan seorang sahaja
    terima kasih

  8. Tahniah Irfan,
    Semoga prog ini dapat membantu dlm penyelesaian belanjawan keluarga yang semakin meningkat. Usaha yg disertai dgn keikhlasan pasti mendapat keberkhatan…..

  9. Affliate program boleh dikira suatu yang menarik. Boleh sesiapa bantu saya untuk menyertai program ni. Bagaimana untuk mendapatkan sponsor id untuk affiliate…

  10. Dear IK,
    Saya nak bertanyakan mengenai affiliate Mentor Jutawan ini. Boleh tak saya register lebih dari satu ID affiliate? Saya berharap saudara IK boleh respon ASAP. tq.

  11. Seperkara lagi, adakah pendaftaran subaffiliate akan menjadi automatik apabila mereka klik ke web Mentor melalui link kita atau kita buat secara manual.

    Maksudnya link sub aff dan link jualan produk dipromo secara berbeza.

  12. Saya baru saja baca blog ni,berminat untuk menyertai program affiliate ni,tapi bahagian website url kena isi juga ke? kalau isi laman blog boleh tak?

  13. Salam semua dan,
    ngape laman web tu guna Courier New? Jarang sangat saya tengok web guna font tu. Ada apa-apa kelebihan ker dari segi psikologi pelawat?? mungkin ada sebab kenapa guna kan tulisan tu kan?? saja nak tau 🙂

  14.  

     

    FAQ:

    Q: Apa itu website URL?
    A: anda punya url laman web. your domain name/www

    Q: perlu beli ebook ke?
    A: Tak perlu beli ebook pun boleh join.

    Q: Apa maksud tajaan/level 2-tier?
    A: maksudnya 2 level je. Anda dapat bayaran daripada jualan 1 affiliate di bawah anda. kalau affiliate bawah tu (level 3), tak dapat apa apa.

    Q: Mana nak dapat sponsor id untuk affiliate?
    A: Di menu ada kan?

    Q: Boleh daftar 2 akaun?
    A: Boleh

    Q: Kalau ada 2 blog perlu dua account?
    A: Tidak. 1 pun cukup.

    Q: bagaimana subaffiliate di kira?
    A: Secara automatik pun dikira. Asalkan klik link jualan, tetapi tak beli and join affiliate, di kira sebagai sub affiliate anda.

    Q: Tiada website URL camne?
    A: Boleh isi alamt blog pun ok.

    Q: Kenapa website guna font courier?
    A: soalan ni paling best! tapi ada banyak lagi soalan yang boleh di tanya seperti, kenapa guna font curier, kenapa takde gambar IK? kenapa takde gambar mentor2 jutawan? kenapa tiada testimonial dari pakar2 IM lain? kenapa tiada testimonial bergambar? kenapa tiada jaminan? kenapa tiada deadline harga? kenapa tak banyak free gift macam produk2 affiliate lain? kenapa tiada ebook cover? kenapa website Mentor Jutawan tak seperti  website2 lain???

    semua tu ada sebabnya… tapi, lain kalilah saya ceritakan 🙂

  15. Tq IK coz sudi pilih testimonial dari saya, ni membakar lagi semangat saya untuk terus promote ebook ni.Dah daftar affiliate ebook ni, tengah rancang plan nak promote lin affiliate ebook ni. Saya pun tertanya-tanya gak soalan yang last sekali kat atas tu.

    http://mentorjutawan.tl.my

  16. Assalamualikum dr.ik

    1. adakah frndster/tagged/myspace itu dikira blog???

    2. laman web saya ada lg dalam 30% belum siap, boleh tak saya dftar dulu, bila laman dah siap, ambil jer link tu masuk kat laman saya???

    3. kalau boleh, untuk url tu nak letak apa???

    4. kalau tak boleh…saya mesti kene tggu laman saya siap kan??…berapa lama pndaftaran affilate ni di buka???

    please dr.ik…saya tengah teruja sangat2 ni…

  17. Salam, pada Liza dan yang lain jika takde website atau blog, boleh wat promosi kat direktori iklan atau di forum.Blog percuma guna blogger je atau wordpress

  18. wah….dah lancar kerk??lambat plak i masuk blog irfan hari nih…wah..hebat lah….nak join jugak lah….t kasih nampaknya IK bukan sahaja boleh buat duit makin masyuk utk IK..utk pembaca blog dan yg lain2 pon dapat duit.thanks!

    http://www.batikofmalaysia.com

  19. Q: Kenapa website guna font courier?
    A: soalan ni paling best! tapi ada banyak lagi soalan yang boleh di tanya seperti, kenapa guna font curier, kenapa takde gambar IK? kenapa takde gambar mentor2 jutawan? kenapa tiada testimonial dari pakar2 IM lain? kenapa tiada testimonial bergambar? kenapa tiada jaminan? kenapa tiada deadline harga? kenapa tak banyak free gift macam produk2 affiliate lain? kenapa tiada ebook cover? kenapa website Mentor Jutawan tak seperti website2 lain???

    ps : aha..ini la yg sy nak tau juga irfan 🙂

  20. Thanks Irfan sebab berkongsi info ni bersama kami. Saya sungguh teruja.

    Terutama sekali tentang kisah Dr Fadzilah Kamsah.

    Saya nak tahu lebih lanjut lagi kisah rahsia kejayaan beliau dalam bidang motivasi.

    Ini yang membuat saya tak lena tidur malam!

    Shueqry
    iMotivasi.com

  21. salam, sy kurang faham mengenai program ini sebanarnya. telah membeli ebook.minta tolong  rakan2 check blog sy yg ada letak imej mentor jutawan dan link ke alamat affilate sy. betul ke cara yg sy buat itu?

  22. Salam IK..

    waa..dah boleh promote dah ni MENTOR JUTAWAN…tapi saya nak tanyela..kalau saya buat banner saya sendiri dan promote ok tak?? saya dah letak dalam blog saya =)

  23. Saya sudah berkecimpung dalam bisnes internet lebih kurang 2 tahun. Banyak lagi ilmu yang saya mesti belajar terutama dari IK. Saya harap saya boleh jumpa IK nanti. TQ.

  24. oh, ramainya yang teruja. impression letak banner okey aje. pembelinya aje takder yang beli lagi…. jika promosi yang ada mailing list lagi power. takder mailing list kena tengok impression aje laa berkelip2… wakakakaa…

    banyak jugak persoalannya kenapa dan kenapa tu? kenapa takder jaminan kembalian wang?

    tunggu jawapannya selepas ini… tungguuuuuuuuu

  25. saya nak bagi comment salepas baca Mentor Jutawan..

    sesungguh nyer dari dulu lagi saya ingin menambah kan pendapat…al maklumlah kerja kerajaan ni mane lah cukup nak tanggung semuanya…lebih-lebih lagi dengan kenaikan harga semua barangan…naik pening saya memikirkan semua ni…nak berniaga pun saya x pandai,itu pun kne ade duit jugak…tetapi selepas saya membaca MENTOR JUTAWAN segala-galanyer berubah…banyak maklumat yang saya x dapat cari sebelum ini ada di dalam nyer..anda akan rasa MENTOR JUTAWAN ini tidak same dengan program-program yang lain…saya semakin yakin, saya juga boleh menjadi seperti mereka insyALLAH…di mana ade kemahuan di situ ade jalan…PERCAYALAH..

  26. Salam brade IK,

    this the first time i wrote a comment to u but thanks to your affiliate scheme yg buatkan org2 mcm i yg mata duitan tergerak ati nak join n participate in any comments…. @ review on something.

    but anyway, i dah beli e-book n dah sign-up affliate. but the problem is….(buta IT..he..heee) camne nak copy & paste banner/links code onto my blogspot???? (konfius…la tu…)dah copy but cannot paste lahhh…

    need your “lecture” on this matter..thanks alot.. your “MENTOR JUTAWAN” really will benefit people like me.. salammm.

  27. Jom pakat ramai2 kita bli produk terbaru IK ini. Pasti anda mendapat sesuatu dpd hasil tangan terbaru IK.

    Bisnes TDTone

Leave a Reply

Your email address will not be published.