Soft launch “Mentor Jutawan”

Ramai yang tertunggu-tunggu sejak awal minggu ini lagi tentang “Mentor Jutawan”, tak perlu tunggu lagi kerana kali ini, Mentor Jutawan boleh didapatkan sempena soft launch 😉

Mengapa soft launch dan bukan full launch? Nanti saya cerita kan… sebelum tu, saya nak kongsikan kisah “Mentor Jutawan” terlebih dahulu…

mentorlogo.gif

Mentor Jutawan adalah produk digital, atau e-book. Ianya adalah koleksi transkripsi terpilih temubual saya dengan 8 ikon-ikon jutawan Malaysia.

cwm.jpgIdea ini datang daripada sebuah buku yang pernah saya baca bertajuk “Conversation with Millionaires” oleh Mike Litman. “Conversation with Millionaires” telah menjadi buku best seller.

Sedikit mengenai Mike Litman, beliau adalah pakar motivasi jutawan yang mempunyai rancangan radionya tersendiri bernama “The Mike Litman Show” di mana Mike menemubual ikon-ikon jutawan USA termasuk Robert Kiyosaki, Jack Canfield, Mark Victor Hanson, Robert Allen, Jim Rohn, Jim McCan, Jay Conrad Levinson dan ramai lagi.

Sounds familiar? Ya betul… itu lah cetusan idea program radio saya “Jutawan Bersama Irfan Khairi” di Radio24 daripada tahun lepas sehingga beberapa bulan lepas yang kini tamat musim pertama (menunggu musim kedua sekiranya ada rezeki).

Jadi, “Mentor Jutawan” adalah transkripsi temubual bersama 8 ikon jutawan Malaysia termasuk:

  1. Dato’ Dr Fadzilah Kamsah
  2. Azizi Ali (Jurulatih Jutawan)
  3. Chef Li (Jutawan Senyap)
  4. Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
  5. Billi Lim (Jutawan Berani Gagal)
  6. Dato’ Hussamuddin (Pengasas Kumpulan Karangkraf)
  7. Abang Abu (Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapore)
  8. IK (Jutawan Internet ) ditemubual oleh Nizal Mohammad

Ebook ini memuatkan motivasi, inspirasi, strategi, yang terbukti untuk mempercepatkan anda menuju jalan kebebasan kewangan. Bayangkan hanya satu idea dan mutiara daripada mereka dapat melipat kali gandakan kewangan anda!

Sejak awal minggu ini, ramai yang tertunggu-tunggu program affiliate, tetapi bagi saya, informasi yang dikongsikan oleh jutawan-jutawan ini nilainya jauh lebih tinggi daripada program affiliatenya! 🙂

So, kini tiba masanya untuk “soft launch” dan anda boleh jadi antara yang pertama mendapatkan strategi ikon-ikon jutawan ini. Mengapa soft launch dan tak terus launch je?

  • Kami memerlukan testimonial untuk ebook ini. Sebab belum ada pembaca, maka, tiadalah testimonial. Pembeli terawal ketika soft launch akan diberi peluang untuk menulis testimonial. So, testimonial yang terpilih akan dimasukkan di muka surat jualan nanti. Saya expect “Mentor Jutawan’ akan jadi hot (maklumlah, nama-nama hebat terlibat), so, bagi yang memberi testimonial, dapat lah mempromosikan laman mereka melalui link di muka surat Mentor Jutawan. Testimonial terpilih sahaja!
    =
  • Kami memberi peluang kepada yang berminat untuk menyertai program affiliate terawal untuk mendapatkan ebook ini, dan baca terlebih dahulu. Untuk membuat “good review” memakan masa sedikit. Seperti saya sebutkan dalam posting sebelum ini, cara terbaik untuk promosikan program affiliate adalah melalui review. So, dengan memiliki ebook ini awal, anda boleh baca and review siap-siap dulu dan menyusun strategi untuk menjadi affiliate. Bila program affiliate ini launch 100% insyaallah hujung minggu ini, anda boleh terus promote dengan review yang dah siap! Maknanya, lepas beli, jangan promote lagi… sebab program affiliate hanya akan diaktifkan dalam 2-3 hari lagi.
    =
  • Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan ilmu daripada mentor-mentor jutawan ini, dan tidak berniat untuk menyertai program affiliate atau memberi testimonial, kami tak mahu melengahkan lagi keluarkan ebook ini. Time is money, jadi, sekiranya anda inginkan maklumat hebat secepat mungkin dan tak mahu menunggu program affiliate dan laman siap dibina, maka, anda boleh dapatkan sekarang!

 So, itulah 3 sebab soft launch ini.

mentorlogo.gif

Tanpa melengahkan masa lagi, pesanan untuk ebook “Mentor Jutawan” kini dibuka. Jadilah antara pembaca terawal mengetahui MINDA, STRATEGI dan RAHSIA MENTOR JUTAWAN anda! 😉 

Updated: Dapatkan di sini (full launch)

 

The following two tabs change content below.
Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

About Irfan Khairi

Jutawan Internet, Irfan Khairi adalah seorang penulis, personaliti TV/Radio dan juga international speaker. Irfan Khairi telah menubuhkan Irfan Khairi Sdn Bhd yang telah berjaya melahirkan beratus ribu usahawan online berjaya. Kini, beliau menjalankan perniagaan di Dubai dan berulang alik Kuala Lumpur - Dubai menajalankan penriagaan di dua benua. Untuk daftar program bersama Irfan Khairi, lawati http://www.OpenEducation.com.my

90 thoughts on “Soft launch “Mentor Jutawan”

  1. Salam IK,

    Alhamdulillah Mentor Jutawan telah dilancarkan walaupun hanya sekadar soft launch.

    Saya dah buat pesanan ebook tadi, harap-harap dapat jadi antara yang paling awal memiliki ebook Mentor Jutawan ini.

    Tq IK.

    Azmi

  2. Congrats!Nampak sangat menarik…tak sabar nak membaca kandungannya dan menyertai program affiliate!Nak jadi orang pertama yang dapatkan Mentor Jutawan! 😉

  3. wah… baru sejam online, dah dekat 10 order dah terima. hebat… hebat 🙂

    Satu perkara yang best melalui ebook ini adalah, temubual yang dilakukan adalah LIVE. so, semua jawapan jutawan-jutawan adalah spontan dan telus / ikhlas. so, saya put them on the spot dengan soalan-soalan cepu emas, bagaimana hendak menjadi kaya!

    Bayangkan, Dato Dr Fadzilah Kamsah pun mendedahkan strategi perniagaannya, bagaimana beliau berjaya dalam perniagaan motivasi!

    -IK

    ps: bagi yang dah order, sila beri 24 jam untuk menerima ebook melalui email 🙂

  4. Salam, IK

    Tahniah.

    Harap dapat jadi orang terawal memberi respons pada ebook tersebut.

    Thanks.

  5. WAHHHH!!! Dalam 1 jam dah 10 order?? SO AMAZING! Must be a hot product ni Sifu.

    Congrats to all yang dah order tu. Ishh…brother love pun nak jugak jadi dalam group orang2 pertama yang membaca ebook ni!!! Tunggguuuu… 😆

  6. tahniak IK! menarik sungguh peluang nih!

    nak tanyer:

    – adakah selepas full launch, sistem affiliate akan dibuka lagi? atau ianya hanya kepada pembeli?

  7. Tahniah IK,
    Malam tadi tak sempat pergi Mid Valley , nak jumpa IK dan Dr Azman ,sebab ada debat hangat di TV9. Anyway Congrats for great e-book!

  8. thanks for your support 🙂

    affiliate Mentor Jutawan terbuka untuk semua. bukan sekadr pembeli sahaja. insyaallah akan buka jumaat ini kalau tiada aral melintang.

    -ik

  9. Tahniah IK,
    Dah oder……….tak sabar rasanya nak memiliki dan membacanya……..
    Harap dapat jadi orang terawal memberi respons pada ebook tersebut.

    Thanks.

  10. Hi IK.. Tak sabar nk membacany, dh order td ;).. Cuma nk bgtau IK, detail pmbayaran tu sy letak “Nota Motivasi”.. Sbb ms pagi td, klu x silap sy dlm blog ni tulis “Nota Motivasi”..

  11. Alhamdullilah… dasyat lah u all people.
    Bagaimana pula kalau saya yang berada di UAE nak
    order?

  12. Nampaknya kena pergi CIMB utk bank-in RM40. Kalau maybank, boleh online transfer je..

    Boleh tau tak, berapa komisen untuk affiliate ni..?

  13. Assalamualaikum IK…

    tak sabar sangat2 rasanya…hehehehe
    balik kelas pagi tadi terus buka kompter, tau jebku tu dah boleh beli, balik kelas petang terus g bank CIMB bank in duet…
    so now, tunggu dapat je lah…

    tp saya tak scan slip “bank in” tu aci tak???
    sebab scanner saya buat hal lah…
    butiran lain bagi dah…

    thanks ya ik sebab buka peluang ni…
    Assalamualaikum…….

  14. Salam semua..

    Baru sempat online..sekali nak buat payment, bank online dah tutup daa.. Esok pagi la jawabnya..aisehhh!

    * Sibuk jaga new born..tp dah 30 hari..

    Tokey Printing :::

  15. TAHNIAH2, MELETOP PRODUK TERBARU IK, CEPAT2 JGN TERLAMBAT. SEKARANG JUGA BANK-IN RM40. APALAH SANGAT RM40 TU DENGAN ILMU MENJADI JUTAWAN, YE TAK..!!!

    RAKAN PENDOA ANDA,

  16. Salam,

    Tahniah atas perlancaran mentor jutawan!
    Bila nak buat hardcopy/buku utk ‘mentor jutawan’
    tak puas baca kat ebook.

  17. tak puas baca ebook, boleh print.

    semua pesanan semalam telah di hantar (check your email), jadi, kami mengalu2 testimonial di sini ok. nanti boleh kami transferkan testimonial terpilih ke laman utama Mentor Jutawan untuk Full Launch selewat-lewatnya esok. bersama program affiliate pun akan online.

    jangan lupa, yang beli akan juga menerima beberapa pemberian percuma yang hanya akan diketahui esok bila full launch.

    +also, untuk berlaku adil kepada yang menunggu program affiliate, saya sendiri tidak akan announce pada mailing list kami mengenai pelancaran Mentor Jutawan (full launch) minggu ini & minggu depan.

    kami nak kasi can anda buat duit melalui affiliate link anda dulu dan dapatkan 2-tier affiliates ramai-ramai 🙂 kemudian baru kami promosi kat mailing list kami, so, anda dapat extra komisyen.

    -IK

  18. Assalamualaikum IK…

    dah bukak emel…tak ada pun…

    pasal ik sendiri tidak akan announce pada mailing list???
    apa tu????
    tak berapa nak faham lah…

    past “kami nak kasi can anda buat duit melalui affiliate link anda dulu dan dapatkan 2-tier affiliates ramai-ramai” pun kureng nak faham…

    boleh more details tak???
    sorry…saya ni memang slow sket benda2 macam ni…

    Assalamualaikum…

  19. Salam

    Saya dah register dan buat bayaran. Tak sabar rasanya untuk baca ebook dan sebarkan kepada kawan2. Mintak tunjuk ajar daripada Irfan.

  20. wah… nak beli lah… tapi kalau ada sifu mybank2u kan best.. boleh sekarang jaga saya online beli… ni cimb pulak.. ke tunggu besok lah beli dapat beli… 🙁
    kalau boleh saya cadangkan sifu bukalah akaun mybank2u pulak, n senang lah orang cam saya beli.. hehehe… 🙂

    http://www.buatebook.com/

  21. kalau guna maybank2u, masih boleh bayar ke CIMB. ini caranya:

    ======

    1. Sesudah login ke akaun maybank2u, klik Funds Transfer

    2. Klik Open Interbank (GIRO) Transfer

    3. Klik Request TAC

    4. Pilih CIMB dan klik Next

    5. Masukkan jumlah yang mengikut order- RM40 untuk Mentor Jutawan

    6. Payment Type – pilih funds transfer

    7. Masukkan akaun no iaitu 1253 0013 642 057

    8. Beneficiary Name – Irfan Khairi Sdn Bhd

    9. Beneficiary ID – 719344P

    10. Klik Next

    11. Masukkan TAC No yang diberikan ke telefon anda

    12. Klik confirm

    13. Reference Number akan diberikan sesudah payment tersebut confirm

    14. Emailkan kami nama, alamat, no tel, dan reference no dari maybank2u, jumlah bayaran.

    Terima kasih,

    -krew rahsia internet

  22. Sekadar berkongsi cerita saya bersama kawan-kawan.

    Pada mulanya saya teragak-agak untuk membeli buku Mentor Jutawan. Saya fikir, mungkin isi kandungannya tidak jauh berbeza daripada buku-buku lain yang pernah saya baca.

    Tetapi sebaik sahaja membaca buku ini, persepsi saya mula berubah. Buku ini memang berbeza. Mungkin kerana disebabkan ia adalah transkripsi interview, saya dapat rasakan seolah-olah buku ini “hidup”. Sebagai contoh, sewaktu membaca Bicarawara Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. Terngiang-ngiang suara Dato’ sehinggakan beberapa kali saya ketawa
    sendirian.(Nasib baik orang tak nampak! Kalau tidak, mungkin saya di cap
    gila sebab ketawa sorang-sorang)

    Selain itu, ada banyak (sebenarnya terlalu banyak) mutiara kata, azimat dan highlights daripada mereka, yang perlu kita ambil iktibar dan boleh diaplikasikan dalam perniagaan. Adakalanya saya rasa benda yang
    disebutkan itu macam perkara biasa sahaja. Tapi, rupa-rupanya..perkara itulah yang kita tidak boleh terlepas pandang jika mahu berjaya dalam perniagaan.

    Apa yang boleh saya simpulkan, pelaburan untuk buku ini memang berbaloi. Harganya sangat murah jika hendak dibandingkan dengan nilai yang akan diperolehi selepas membaca buku ini. Percayalah, anda tidak akan rugi
    kerana memilikinya. Tetapi anda mungkin akan rugi, jika anda tidak memilikinya.

    Ikhlas,
    Amalia Ruslan
    http://www.MajlisImpian.com

  23. Salam IK,
    Semalam saya dah order, transfer guna maybank2u. Tapi setakat petang nie masih blum dapat confirmation….semangat nak baca dah nie…

  24. Pesanan luar(UAE) dari Malaysia ,harga rm40 juga.Kalau begitu saya akan order skrg.

    Terima Kasih

  25. Saya dah baca ebook ni.Byk tips dan nasihat juga pengalaman mentor2 jutawan ni yg blh dijadikan panduan utk sesiapa shj yg ingin berubah.Baca ebook ni mcm sedang bersemuka dengan mereka sendiri,sangat santai.Ebook ni blh dijadikan sebagai mentor atau guru atau idola kepada sesiapa yg ingin menjadi jutawan.Enjoy sgt membacanya…rugi kalau tak dptkn ebook ni.

  26. bagi yang tak dapat lagi, saya diberitahu my krew bahawa dah di hantar:

    1. Pastikan anda email kami order transaction details (bagi bank-in/atm/online-banking). Kalau guna kad kredit tak perlu email dah.
    2. Juga, please check “spam” atau “junk” folder anda. Kadang2 tersesat kat situ.

    -IK

  27. Salam…

    Saya tak pernah percaya tentang internet biz nie…tak nampak depan mata, tapi lepas tengok IK kat astro rasa cam menarik..so nak try nih!!…tapi memang tak tau sgt pasal internet…nak try baca mane tau klu bleh berjaya

  28. Assalamualikum dr.ik…

    Alhamdulillah saya dah dapat n dah baca pun ebook tu…
    apa yang dapat saya katakan,
    WOW!!!! really amazing…
    memang hebat…
    saya seorang hamba Allah yang paling susah untuk membaca buku2 ilmiah ni…
    melainkan betul2 ada ransangan lain yang membuat saya nak baca…macam buku2 dr.ik…dr.fadhilah khamsah…

    tp ebook ni memang buat saya teruja sangat2…
    order semalam, sehari sampai 6 7 kali bukak emel tp still tak ada…sgt kecewa, hantar emel kat krew dr.ik n dapat taw ebook tu sesat kat spam…hehehehe
    bukak je spam, terus download, register n baca non stop,sedar2 dah azan magrib…
    berhenti sembahyang sampai isyak sambung baca balik…heheheh

    1st time baca buku siap ada buku catatan dan pen yang langsung tak lepas tangn…ikut hati nak catat setiap word…sebab setiap perkataan memberi makna yg sangat2 hebat…(kata2 yg keluar dari mulut berduet..hehehehe..just kidding)

    rugi sangat2 pada mereka yang tak beli…
    sedangkan saya yang malas baca buku2 ilmiah ni pun sanggup keluar duit untuk beli, apatah lagi korang yang memang minat membaca…kan???

    bukan senang tau nak dapat pendapat/pandangan peribadi daripada mereka2 yang dah sangat2 berjaya…

    senang cerita memang rugi lah kalau tak beli…

    kepada dr.ik,krew & 7 lagi jutawan hebat…saya seikhlas hati ucapkan tahniah dan berbanyak terima kasih…seronok baca cerita dan pengalaman anda…terima kasih sangat2…

    Assalamualikum…

  29. Nak beli tapi credit Debit Card tak cukup. Dalam bank pun dah kering sebab 3 bulan gaji tak masukkk 🙁 . Saya harap dapat joint affiliate program Mentor Jutawan dan harap dapat komisen sikit.

    Kesempitan wang bukan alasan untuk tak berusaha – Hidup perlu diteruskan.

    OOOya!!! saya baru lancarkan program Affiliate saya dan saya berharap kawan2 dapat sertai program affiliate saya. Anda DIJEMPUT ke: http://promoprosperaffiliate.blinkweb.com
    Hanya dengan mendaftar sebagai affiliate anda akan dapat insentif RM5.00 yang dikredit terus ke akaun affiliate anda.

    Anda akan dapat control panel sendiri untuk membuat promosi dan menyemak pelawat yabg masuk dan komisen yang akan diterima.

    Saya sangat berharap pertolongan anda semua.

    TQ;
    P2..DotCom 😀
    http://www.newaffiliateproducts.blogspot.com
    (harap dapat beberapa KLIK untuk Adsense saya dari kengkawan 🙂 )

  30. Setelah saya membaca Ebook ni, Saya merasakan Ebook ini adalah wajib bagi anda yang mahu berjaya dan menjadi Jutawan kerana ingatlah resepi untuk berjaya menjadi jutawan adalah berguru dengan jutawan itu sendiri, jadi dapatkan Ebook ini yang sarat dengan info,tips dan strategi secara terus daripada bukan 1 tapi 8 mentor jutawan dalam ebook ini. Ebook ini ibarat gedung ilmu jutawan-jutawan Malaysia yang tidak ternilai harganya dan boleh dijadikan panduan buat kita pada setiap masa. Saya merasakan Irfan telah meletakkan harga yang terlalu murah jika dibandingkan dengan ilmu yang ada dalam ebook ini,mungkin disebabkan Irfan sememangnya hendak berkongsi dengan anda semua. Jadi pintu ke arah kejayaan sudah berada di depan anda, cuma anda yang tentukan sama ada untuk membuka atau tidak pintu tersebut. Jadi “anda fikirlah sendiri”. Terima kasih kepada Irfan Khairi kerana menghasilkan ebook ini.

    Hapiz Rajali
    http:hapizrajali.com

  31. Assalamualikum dr.ik…

    saya dah try copy ebook percuma yg dr.ik bg tu…
    2 dapat reply emel daripa mereka tp bila nak copy, buka url yg diberi tak ada apa pun…blank…
    1 lg lngsung tak boleh buka…knp ye???

    1 lg sy ada hantar comment d sini tntng ebook Mentor Jutawan…
    tp tak ada pun….

    comment2 sebelum ni pun ada hantar, tp tak ada pun…nak kata apa yg saya hantar d larang, tak kot, sebab saya cuma ucap terima kasih dan tanya pendapat jer…

    k lah..
    Assalamualikum..

  32. Salam,

    Alhamdulillah saya baru saja memesan ebook mentor jutawan ni. Tak sabar rasanya. Baca testimonial dari kengkawan nih rasa lebih bersemangat.

    Tahniah Irfan Khairi.

  33. alamak…saya dah delete email dalam span file..macamana nie? Belum dapat lagi sampai hari ni….org lain dah baca…saya belum lagi…..sedih…

  34. Mentor Jutawan sememangnya harus dimiliki dan dibaca oleh sesiapa sahaja yang mempunyai hasrat untuk menjadi jutawan pada suatu hari nanti ataupun sekurang-kurangnya untuk berada di tahap bebas kewangan. Pengalaman 8 jutawan yang terpaksa melalui pelbagai kesusahan dan kegagalan yang berbeza sebelum berjaya dan bergelar jutawan harus dijadikan panduan supaya kita tidak mengulangi kesilapan mereka. Pelbagai tips, rahsia, pengalaman, panduan dan ilmu yang dicurahkan oleh 8 jutawan adalah tidak ternilai harganya dan saya pasti harga ebook ini tidak sepatutnya dijual dengan harga RM40.00. Tanamkan tekad dan kuatkan semangat, Insyallah kita juga boleh mencapai cita-cita untuk berjaya seperti mereka suatu hari nanti.

    Azmi

    http://www.wavecommunications.com.my

  35. Saya baru sahaja selesai membaca buku ini. Apa yang hendak saya katakan bahawa buku ini bernilai. Pada mulanya saya sangkakan hanya sedikit input sahaja dikongsi kerana ianya berbentuk temuramah berbanding cara kebiasaan sesebuah buku ditulis. Tetapi jangkaan saya meleset. Memang banyak input dikongsi.Jika anda membeli buku ini, pastikan sebuah nota ringkas bersama anda. Saya jamin, sekurang-kurangnya anda akan menjumpai satu idea yang bernilai daripada setiap personaliti untuk diimplementasikan.

    http://www.drinspirasi.com

  36. Wau! Tidak pernah terfikir kita akan jadi jutawan dengan menjual pau atau kacang goreng.
    Saya teruja pada formula “banyak baca buku, kita akan bertambah kaya” dan tip “doktor dalam perang”.

    Syabas kepada yang membeli ebook ini!

    Yang pastinya, Mentor Jutawan akan melahirkan lebih ramai jutawan dalam masa 7-10 tahun dari sekarang.

    Selamat berusaha dan semoga kita sama-sama berjaya.

    ps: Kenapa tiada gambar Irfan bersama Chef Li, Dato’ Hussamuddin dan Abang Abu? 🙂

    Rohaizan Khamis
    http://gempurhpa.blogspot.com/

  37. MENTOR JUTAWAN adalah Ebook yang harus dimiliki oleh semua peringkat umur yang dahagakan kejayaan atau yang ingin melipatkali gandakan kejayaan yang sedia ada. Padat dengan info menarik dan tips menakjubkan daripada jutawan-jutawan tanah air berdasarkan kepada pengalaman mereka yang bermula “FROM ZERO TO A HERO”! Untuk menjadi jutawan perlulah mendapatkan panduan daripada jutawan dan inilah dia! MENTOR JUTAWAN!

  38. Sebenarnya saya sudah berjanji pada diri tidak mahu membeli sebarang ebook lagi sebelum saya berjaya sebab sudah terlalu banyak ebook saya beli tetapi ‘belum rezeki’ saya untuk berjaya. Tetapi ebook ‘Mentor Jutawan’ ne berjaya mengamit dan mengetuk pintu hati saya untuk memiliki dan mencari rahsia bukan satu tetapi lapan orang jutawan dalam bidang masing-masing.
    Akhirnya saya tewas, ‘Mentor Jutawan’ memang benar-benar satu ebook yang mesti dimiliki oleh setiap orang! Ianya tidak ternilai dengan wang ringgit berbanding ilmu yang dikongsi oleh lapan jutawan ini. ebook ini bukan sahaja sebagai pencetus semangat tetapi banyak ilmu, rahsia dan aktibar yang boleh dicontohi.
    Jangan fikir dua kali, saya amat mengesyorkan anda memiliki ebook ini. Anda tidak akan rugi satu senpun bahkan anda boleh meraih pendapatan sampingan dengan program ‘affiliate’nya. Hebatkan!

    Tq Irfan.

  39. Buku yang hebat untuk pembaca yang hebat. Syabas Irfan Khairi. Mentor Jutawan memang sesuai untuk sesiapa sahaja yang mahu memulakan peniagaan sendiri. Mentor Jutawan telah berjaya mencungkil rahsia-rahsia jutawan yang berjaya untuk dijadikan fomula atau pembakar semangat untuk mereka yang ingin berjaya. Semua Jutawan yang dipaparkan telah berkongsi jatuh bangunnya mereka di dalam dunia perniagaan. Kejayaan tidak datang bergolek tapi dengan usaha yang gigih. Mungkin sebelum ini ramai yang kurang berkeyakinan dalam memulakan perniagaan mereka sendiri. Saya percaya dan menjamin setelah membaca buku ini mereka akan lebih yakin dan tidak melakukan kesilapan yang telah mereka lalui. Semua yang berjaya telah melakukannya from “scratch” dan tidak ada jalan mudah melainkan kita menjadikan cerita mereka sebagai sumber idea atau fomula untuk berjaya. Pastikan anda merebut peluang keemasan untuk mendapat buku ini.

    http://www.izzulbabygift.com

  40. assalamualaikum…
    saya dah order pun ebook….harap2 IK dapat membantu saya…saya budak baru belajar…x tau pe2 pun…harap IK dapat memberitahu aper proses slepasnya…
    t.kasih….

Leave a Reply

Your email address will not be published.